Onlangs heb ik een nieuwe harde schijf in mijn pc gezet en windows opnieuw geinstalleerd. Dit uiteraard op de 'veilige' manier, dus netwerk kabel eruit, windows, firewall, antivirus en dan kabeltje er weer in.
Het probleem is nu dat de pc regelmatig vastloopt. Tijdens dat vastlopen krijg ik geen BSOD en hij herstart ook niet uit zichzelf, maar hij doet gewoon helemaal niets meer, zelfs het klokje in de systray loopt niet verder.
Het vastlopen gebeurt ook niet op vaste tijden, het kan tijdens het spelen van een game, tijdens het afspelen van een filmpje of gewoon snachts als ikzelf in bed lig.
Mijn pc:
proc: AMD athlon XP 2400+
geheugen: 512 MB
videokaart: radeon 9500
nieuwe hd: 160 Gb 7200rpm 8Mb cache, en er zit een cooler op
windows: Windows XP servicepack2
virusscaner: kaspersky antivirus (geupdate)
firewall: zonealarm (geupdate)
spyware: Ad-Aware (geupdate)
Het probleem is nu dat de pc regelmatig vastloopt. Tijdens dat vastlopen krijg ik geen BSOD en hij herstart ook niet uit zichzelf, maar hij doet gewoon helemaal niets meer, zelfs het klokje in de systray loopt niet verder.
Het vastlopen gebeurt ook niet op vaste tijden, het kan tijdens het spelen van een game, tijdens het afspelen van een filmpje of gewoon snachts als ikzelf in bed lig.
Mijn pc:
proc: AMD athlon XP 2400+
geheugen: 512 MB
videokaart: radeon 9500
nieuwe hd: 160 Gb 7200rpm 8Mb cache, en er zit een cooler op
windows: Windows XP servicepack2
virusscaner: kaspersky antivirus (geupdate)
firewall: zonealarm (geupdate)
spyware: Ad-Aware (geupdate)
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...