Toon posts:

Dubbel programma in kde 3.3 menu

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een (Vast) klein probleem
ik heb net xmms emerged, maar nu staat deze dubbel onder multimedia.
Hoe krijg ik deze weg?
Bij voorbaad dank

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Huh? Kan je niet gewoon rechtsklikken op 1 van de 2 icoontjes en verwijderen kiezen?

Ik neem aan dat je gentoo gebruikt (emerge) en dat hij onder kde-multimedia dubbel staat en niet onder portage/multimedia

geef anders wat meer info

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet op mijn rechter muisknop drukken (laptop toutchpad).
Waar staat die map dan ergenst. Ik ben een totale linux noob.
Thx voor je snelle reactie

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Hoi r1k8, welkom op GoT allereerst. Het is wel de bedoeling dat je zelf een beetje moeite neemt voordat je een topic opent. Hoe je het KDE menu kunt wijzigen is namelijk helemaal niet zo moeilijk - zelfs precies hetzelfde als in Windows als ik me niet vergis. Rechtermuisknop op het K-menu, dan 'menu editor' kiezen.

Misschien werkt het zelfs wel op de manier die Straphka zegt, maar dat weet ik niet zeker.

Ook een touchpad heeft wel degelijk een rechtermuisknop, tenzij je een Mac hebt. Kortom, het zou leuk zijn als je even iets meer moeite deed zelf, en iets completer aangaf wat het probleem is en wat voor systeem enzo je gebruikt.

[ Voor 24% gewijzigd door Wilke op 22-09-2004 11:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx, wilke.
Ik kan dus niet op mijn rechtermuisknop klikken.
Hierbij geeft hij niks weer.
Volgens mij ben ik de 3 emulator vergeten.

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
3 emulator?

Erh...kan je zoals WIlke zegt even zeggen wat voor systeem je gebruikt? Ik weet wel betrekkelijk zeker dat je een rechter-muisknop moet hebben. Ik heb het net even hier uitgeprobeerd en je kan idd niet direct rechtsklikken op het item, maar je kan zoals hierboven gezegt wordt wel met de menu-editor dit soort dingen wijzigen.
Dit is denk ik ook wel met de ingebouwde help van kde te vinden denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik gentoo.
kde 3.3

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het rondzoeken in gentoo, maar kan geen menu-editor vinden.
rechtermuisknop doet het idd gewoon, bijvoorbeeld als ik rechts klik op het bureaublad.

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-02 00:15
Ik kan me vergissen maar er die menu editor bestaat wel degelijk. Misschien is hij niet te starten via de rechterknop op de 'K knop', maar hij staat wel degelijk ergens in het 'start menu'. Zoek maar eens bij systeem tools oid..

Verwijderd

Topicstarter
Super bedank.
Ik was er niet opgekomen om rechts te klikken op de K!
daar kan he idd wel en krijg je de keuze voor menu-editor
Super bedankt. ik ben weer voor mijn idee veel wijzer geworden
Thx allemaal _/-\o_

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 11:46:
Ik ben een beetje aan het rondzoeken in gentoo, maar kan geen menu-editor vinden.
rechtermuisknop doet het idd gewoon, bijvoorbeeld als ik rechts klik op het bureaublad.
kmenuedit als een ingetypt in een shell ? (komt uiteindelijk op het zelfde neer wat Wilke zei)

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me niet zo heel moeilijk om zelf uit te vogelen eigenlijk, gewoon wat rondklikken en anders even op de site van het stuk software neuzen, maargoed, het is inmiddels gelukkig opgelost :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Als je muis het niet goed doet, zoek dan op hoe dat komt en probeer dat te verhelpen.

Mocht dat absoluut niet lukken, dan kun je er een topic over openen, maar hou wel in de gaten dat NOS geen helpdesk is waar je gewoon vragen kunt stellen zonder zelf enige moeite te doen. Zoals ook in de NOS policy - updated 01/04/03 te lezen valt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.