Samsung SyncMaster 957 MB ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Na 2 maanden wachten op levering van de Samsung SyncMaster 957 MB 19 inch monitor heb ik 'm nu toch binnen.

Mijn eerste indruk is erg positief. Mooie kleuren en strak beeld.
Het instellen via de USB kabel werkt ook handig, alhoewel je niet alle settings kan bedienen die te vinden zijn in het OSD.

Wat zijn de ervaringen hier met deze monitor ?
Zijn er nog instellingen aan te passen om wellicht het beeld nog beter te krijgen of hebben de luitjes hier de fabrieksinstellingen toegepast ?

Ik heb gekeken op de Samsung website voor updates op drivers en software maar zo te zien zijn er geen updates (de CDROM bevat versie 1.0).

Deze monitor heeft ook BNC aansluitingen. Is het aan te raden deze te gebruiken of levert dat geen beter beeld op in vergelijking met een 'normale' aansluiting ?

[ Voor 12% gewijzigd door Xymox op 22-09-2004 11:28 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:36

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

bnc zou wel beter beeld moeten geven tegenover normaal vga :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• natnek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 10:40
Ik heb hem op b.n.c aangesloten en ik moet zeggen veel beter beeld nog scherper van kwaliteit.
Op de d-sub vind ik hem toch iets waziger.
Alleen mis je op de b.n.c aansluiting nu je DDC-informatie voor je videokaart.