Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SwissBit Victorinox Zakmes/USB Stick - 64 MB

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op internet wel een geinig dingetje gevonden. Ik weet alleen niet of het zo pratisch is maar in ieder geval wel geinig.

Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/50906-big.jpg

Eigenschappen:
Victorinox ontwikkelde het zakmes in samenwerking met de firma Swissbit.
Het mes ziet eruit zoals elk ander Zwitsers zakmes, maar één van de plooibare onderdelen is een USB 2.0-connector.
Verder zitten er in het mes een rood ledje, een pen, een schaartje, een vijl, een schroevendraaier en uiteraard een lemmet.

Specificaties:
• USB 2.0
• Capaciteit: 64 MB
• SecureLOCK wachtwoord beveiliging
• Schrijfsnelheid: max. 0,85 MB/sec
• Leessnelheid: max. 1 MB/sec
• Extended versie

In ieder geval te koop op http://www.perfect-systems.nl 8)7

Greets ;)

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 19:13
Opzich wel een geinig idee. Alleen had ik er, naast de usb stick, liever de echt bruikbare dingen op gehad zoals een blikopener, een flesopener en een kurkentrekker... Wat moet je nou met een nagelvijl, een prutsschaartje en een pennetje dat in no-time leeg is...

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:48
Vobis om de hoek heeft ze ook.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27

Just_I

What did you just say?

Mycom heeft ze ook. Ik heb ze trouwens al een hele tijd geleden al gezien op de CeBIT 2004 en een tijdje later ook nog op de frontpage.

Datasheet van swissbit

[ Voor 26% gewijzigd door Just_I op 22-09-2004 18:21 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01

Reinier

\o/

Tja... ik heb nogal veel Victorinox messen, ben een grote fan maar dit ding is echt gruwelijk veel te duur. Een 128 MB Sandisk Cruzer Micro plus een Victorinox Minichamp hebben samen veel meer functies en kosten minder. Kansloos produkt. Had de helft zo duur moeten zijn.

Mooier zou een full-size zakmes met losse USB stick zijn.