Toon posts:

Media Center op TV als primary monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem..
Ik heb een radeon 9600 pro.. en ik draai media center 2004
Nu wil ik Media Center 2004 op mijn tv draaien en gewoon kunnen werken op mijn pc. Dit gaat dus niet omdat MC op de Primary monitor moet draaien om soepel te kunnen werken.
Ik kan wel switchen zodat de tv de primary monitor wordt maar dan opent elk programma wat ik wil gebruiken ook op de primary zodat ik alles moet verslepen om het weer op mijn monitor te krijgen.. (alles naar monitor slepen en daar sluiten zodat het de volgende keer wel op mijn monitor komt is geen optie want met elk nieuw programma opent hij hem toch weer op de tv)

Wat kan ik hier aan doen??

Alvast bedankt voor de reactie

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je het beeld niet gewoon klonen zodat je op beide hetzelfde ziet?

Verwijderd

Ik weet niet hoe het bij de radeon family is, maar met mijn gforce (forceware drivers) kun je instellen welk programma , waar moet openen. Inclusief eventuele subschermen etc. Ik denk dat je het in die richting moet zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
als ik het zou klonen zou ik op allebei de schermen hetzelfde zien.. dat is dus niet de bedoeling want ik wil gewoon kunnen internetten op mijn comp monitor.

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 17:28

waztone

de enige echte

Ik heb ook een Radeon9600, bij mij werkt het wel.
Je moet je desktop stretchen op je TV en van MediaCenter een klein scherm maken (klik op het vierkantje boven in het scherm) en dan verplaatsen naar je TV scherm, dan weer maximaliseren en dan onthoudt hij de positie van MC. Als je MC dan start dan start hij automatisch fullscreen op je TV.

Suc-6
Waztone

All is fair in God of War