Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10 10:14
Op zoek naar een draadloze verbinding voor een hoofdtelefoon, terwijl je mobiele telefoon geen ondersteuning biedt voor de draadloze Bluetooth-technologie? Zoek niet verder: de kleine en lichte Nokia Draadloze audioadapter kan aangesloten worden op je compatibele Nokia telefoon via een Pop-Port-aansluiting, zodat je kan genieten van draadloze audioverbindingen met compatibele draadloze hoofdtelefoons.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/enhancements/audio_adapter_main.jpg

Iemand al ervaring met deze audioadaptor, bijvoorbeeld samen met een Bluetooth headset of Bluetooth Carkit?

VDROOS

• vdroos
Niemand??? 8)7

VDROOS

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
ja ik heb m geprobeerd op een nokia 6100 en werkt perfect.

Werkt wel alleen met audio-toebehoren. Dus geen communicatie tussen andere toestellen!

don't worry, be happy...

• vdroos
Raimon schreef op 23 september 2004 @ 12:38:
Dus geen communicatie tussen andere toestellen!
En communicatie met de computer via een USB dongel?

VDROOS

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
is ook niet mogelijk. Verbinding is alleen mogelijk met een audio-apparaat. Dus headsets en carkits

don't worry, be happy...

Verwijderd

Ik heb een nokia carkit en een nokia 6100, nu heb ik ook zo'n stekker gekocht, maar op een of andere manier krijg ik maar geen verbinding met m'n carkit, iemand tips?
Pagina: 1