Toon posts:

Is deze site wel informatief en helder genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen GOT-ers,

Allereerst even ter attentie van de MOD's. Als deze post hier niet hoort dan alvast bij voorbaat mijn excuses, maar ik kon helaas niet vinden waar ik dit bericht wel kon posten plus gezien het feit dat binnen P&W de meeste mensen zitten die zich hier mee bezig houden.

Het gaat om het volgende:

Zo'n 2.5 maand geleden is er een site gelanceerd http://www.webdevelopmenthulp.nl.

Nu blijkt dat de site niet druk bezocht wordt (de ontwikkelaars van deze site doen dit puur en alleen als hobby, er wordt dus absoluut geen geld mee verdient, alleen de domeinnaam wordt gesponsort, de ontwikkelaars / webmasters zijn ook niet uit op het meeste aantal hits, ze proberen alleen maar zo veel mogelijk informatie aan te bieden aan de mensen die zich bekend willen maken met webontwikkeling).

Vraag is nu of de site niet pakkend genoeg is of dat de informatie niet correct of te amateuristisch is (los van het feit dat de hoeveelheid informatie pas van de afgelopen 2 maanden is). Zouden jullie trouwe GOT-ers deze site kunnen beoordelen en misschien wat handige tips of "nice to have" opties kunnen geven?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Deze site hoort hier inderdaad niet. :) Voor beoordelingen van sites kan je eens op www.sitechecks.nl kijken :)

Verder zal je zelf eens moeten kijken wie je doelgroep is. Inhoudelijk zijn de artikelen niet hoog qua niveau en behandelen een beetje de basis, zonder ergens echt verder op in te gaan. Tel daarbij op dat er vele malen meer sites zijn die artikelen voor deze doelgroep aanbiedt, waarvan je je nauwelijks onderscheidt. :)

Tel daarbij ook nog een lage naamsbekendheid en lage vindbaarheid op, en je kan de gevolgen voor je bezoekers wel raden. :)

[ Voor 74% gewijzigd door gorgi_19 op 22-09-2004 08:41 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.