Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het volgende van plan:

Ik wil een PDA makkelijk kunnen syncen met activesync o.i.d. via wireless lan (of als het niet anders kan via blue tooth, maar volgens mij rijkt deze maar +/- 10 meter ver)

Bedoeling is dus dat er op kantoor afspraken kunnen worden gemaakt in Outlook agenda op mijn PC (zonder exchange server o.i.d.) (andere tool mag ook als dat de situatie vergemakelijkt) en dat ik zelf ook afspraken in de PDA kan maken. Wanneer ik op kantoor kom moet de boel automatisch worden gesynct zodra ik het pand binnenloop. Wie heeft tips of ervaring hiermee?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dat kan zowel met een PDA onder PalmOS (aan te raden, stabieler en intuitiever - daardoor productiever) als een PPC.

Alors.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
Het werkt goddelijk. (Sony TH55)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Skaah schreef op 22 september 2004 @ 12:03:
Het werkt goddelijk. (Sony TH55)
Die heb ik ook! :Y)

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik denk dat jullie het niet helemaal goed begrepen maar ik wil wireless syncen met de outlook agenda en op een PDA met Windows(had ik nog niet verteld) . Dus ik hoef niet te weten bij wie het allemaal werkt (wel leuk om te weten hoor ;) ) maar hoe ik het kan realiseren. Ik heb al een wireless accespoint hangen waar ook de PC met Outlook op aangesloten zit waar de PDA mee gesychroniseerd moet worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 07:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Stereotomy schreef op 22 september 2004 @ 11:30:
Dat kan zowel met een PDA onder PalmOS (aan te raden, stabieler en intuitiever - daardoor productiever) als een PPC.
Dus met PPC moet het ook kunnen :*) weet je ook hoe ?

Verwijderd

OP je PC met rechts op het groene active sync bolletje klikken en
"Allow network (ethernet) and RAS server connection with this desktop computer" aanvinken.

Op je PDA ( ik hem hem even niet bij de hand dus ik kan niet de preciese omschijving vinden) kun je bij connection settings van active sync aangeven dat je met een bepaalde computer (die op dat moment moet worden 'gezien') via het wireless netwerk wilt syncen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 08:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yess Hij werkt !

Klopt dat ik in activesync op de PDA ff moest ingeven dat hij naar een server (ip van mijn PC) moest connecten. Sync werkt nu !

Thanks, weer een blij iemand :*)

• kuru1234
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01-2022

kuru1234

Morphineman

mij lukt het nog niet. heb server het ip van de desktop pc ingevuld . en bij het andere veld kun je een naam/wachtwoord intypen, die heb ik toch helemaal niet ? pingen lukt wel, ook surfen via wlan

[ Voor 15% gewijzigd door kuru1234 op 16-02-2005 07:19 ]

Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:18
kuru1234 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:18:
mij lukt het nog niet. heb server het ip van de desktop pc ingevuld . en bij het andere veld kun je een naam/wachtwoord intypen, die heb ik toch helemaal niet ? pingen lukt wel, ook surfen via wlan
Ik had dat probleem eerst ook het kan zijn omdat ie de naam van je pda niet herkend vaak zit daar standaard een _ in. dus als je die weghaald heb je kans dat het wel gaat werken. We horen het wel.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Welke versie van Outlook gebruik je als ik vragen mag?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• kuru1234
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01-2022

kuru1234

Morphineman

PC: outlook 2002 (10.4219.4219) SP-2
PPC: windows mobile 2003se. 4.21.1088 (build 14049)

ik ben er uit:
Je moet blijkbaar ook kiezen: MY NETWORK CARD CONNECTS TO: WORK. :)

is dit bij jullie ook een vereiste ?
nu kan ik dus niet meer tegelijkertijd internetten. kan dat evt via proxy-server instellingen, wie helpt me ?

en ik loop meteen tegen een volgend probleem aan: de ppc synchroniseert alleen met het POSTVAK IN van outlook. hoe kan ik hem ook laten synchroniseren met mijn HOTMAIL POSTVAK IN ?

[ Voor 80% gewijzigd door kuru1234 op 16-02-2005 18:56 ]

Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.

Pagina: 1