neem debian en je eigen webserver... Leuk om mee te expirimenteren, maar ik heb nu iets waar ik niet helemaal uit kom. Nou ja, niet kan vinden is beter gezegd. Wat ik eigenlijk wil gaan doen is de boel op afstand beheren. Putty is een goed programma voor command line, maar nu het internet gebeuren. Ik zit eigenlijk een beetje te denken aan een programma als c-panel (www.cpanel.net). Maar c-panel en bv. plesk zijn geen oplossingen omdat ze (vind ik) vrij prijzig zijn.
Er staat hier maar een simpel servertje, een PIII 450 met 194mb ram en een 15gb hdd, met debian 3 er op. Toch meer dan genoeg om een beetje php en html te prutsen..
Ook op freshmeat.net heb ik gekeken, maar dan staan er opeens zoveel (ook niet wat ik bedoel) pakketten dat ik door de pakketten het juiste pakketje niet meer zie! Nu draait webmin, maar die gebruikt mij teveel resources.
Er staat hier maar een simpel servertje, een PIII 450 met 194mb ram en een 15gb hdd, met debian 3 er op. Toch meer dan genoeg om een beetje php en html te prutsen..
Ook op freshmeat.net heb ik gekeken, maar dan staan er opeens zoveel (ook niet wat ik bedoel) pakketten dat ik door de pakketten het juiste pakketje niet meer zie! Nu draait webmin, maar die gebruikt mij teveel resources.
[ Voor 1% gewijzigd door lucaspr op 22-09-2004 08:29 . Reden: freshmeat.org??? -zucht- ik word moe van mezelf... ]
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-