Toon posts:

[asp.net] Postback werkt niet meer met IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vanuit Willemstad N.A. grijp ik het machtige GoT aan voor het volgende:

Sinds ik Service Pack 2 voor mijn Windows XP heb geinstalleerd werken de postbacks niet meer in mijn Internet Explorer.

Ik heb bij verschillende webforms geprobeerd om een actie te "triggeren" (bv door een button aan te klikken met een Response.Write actie), maar geen lijkt te werken.

Wanneer ik Firefox dezelfde webforms laat browsen, werkt het prima.

Dit probleem doet zich alleen voor wanneer ik pagina's van mijn lokale webservice laadt.

Ik heb naast SP 2 voor XP ook het dot net framework 1.1 geinstalleerd, met de meest recentelijke updates. Ik gebruik Visual C# 2003. Voor zover het van belang is: alle software is origineel en ongecracked (oid).

Ik heb geprobeerd de security instellingen te veranderen. Dit resulteerde in het weer laten werken van het geheel onder IE. Maar dit was slechts van korte duur. Ik had "localhost" toegevoegd als vertrouwde website. Het werkte zeggen en schrijven 4x en daarna niet meer.

Kent iemand dit probleem en kunnen jullie mij helpen?

(ik kan pas over 15 uur weer reageren gezien mijn werktijden en het gemis van een Internet verbinding op mijn verblijfplaats in Willemstad)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 04:49 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Afaik ben je een van de weinigen met problemen met SP2 :) Welk gedeelte van je code is verantwoordelijk voor het niet meer werken? Als bepaalde javascripts geblokkeerd worden, of fouten veroorzaken, dan werkt de postback van IE idd niet meer. :)

[ Voor 31% gewijzigd door gorgi_19 op 22-09-2004 08:14 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad... ik heb maar heel rigoreus mijn IIS interserver heb verwijderd en daarna via configuratie scherm software weer gereinstalled.

Gevolg is dat ik daarna het .net Framework 1.1 weer opnieuw moest installeren om mijn pagina's werkend te krijgen. Daarna heb ik de webmappen met applicaties weer als "applicatie" aangevinkt in de IIS manager.

Nu werkt gelukkig alles weer, aanschouw dit topic als opgelost.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:47

OMX2000

By any means necessary...

Je hebt dus ook service pack 1 van de framework 1.1 geinstalleerd? Daar schijnen problemen mee te zijn. Zie http://www.theserverside.net/news/thread.tss?thread_id=28824
Wat schijnbaar lijkt te helpen is framework 1.1 uninstallen, en dan meteen de framework met de service pack installeren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het framework zonder SP geinstalleerd. Wat ik zal doen is allereerst een systeem herstel punt maken en dan Framework 1.1 uninstallen en vervolgens weer de allernieuwste (dus met het SP) installeren.

Ik laat wel even weten wat de uitkomst is van het geheel.

Update:
Gedaan zoals hierboven beschreven en het werkt. .NET Framework 1.1 SP1

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 00:46 ]