Toon posts:

[Malware] NAV - Verscheidene trojans niet te verwijderen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg continu een melding van deze rommel (zie hier onder).

Maar na het verwijderen blijven ze terug komen, mijn virus scanner geeft alleen aan waar ze zitten, maar na het scannen ziet hij niets, en geeft aan dat mijn PC schoon is. Dit zelfde geld voor de laatste versie van ADware (met update).Zelfd een online scanner geeft aan dat mijn PC schoon is.

toch blijf ik deze zooi terug vinden op mijn PC.

Mijn scanner geeft de rommel/trojan alleen, als de map waar hij zich in bevind word gebruikt.

Vannuit safe boot heb ik een aantal hand matig weten te verwijderen, ik heb alle mappen waar ze in zitten schoon gemaakt,maar tervergeefs !!!

Wie van jullie heeft ervaring met deze trojans ???

en weet hoe ik ze definitief van mijn harde schijf kan verwijderen ???

os = winXP prof (copy) alle update's behalve de service packs.
scanner = Symantec 2004
zit op een breedband router (firewall staat aan)

.1
Bron: C:\DOCUME~1\HANSKA~1.EVI\LOCALS~1\Temp\WAS3039.tmp\html\test.htm
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: XMLid.Exploit

.2
Bron: C:\WINDOWS\istinstall_si.exe
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: Download.Trojan

.3
Bron: rundll32.exe
Beschrijving: C:\Documents and Settings\Hans Kamman.EVIL\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\archive.jar-2880d2c3-3aa8f8da.zip
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: Trojan.StartPage

.4
Bron: winmodem.exe
Beschrijving: C:\Documents and Settings\Hans Kamman.EVIL\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\archive.jar-2880d2c3-3aa8f8da.zip
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: Trojan dropper

.5
Bron: Counter.class
Beschrijving: C:\Documents and Settings\Hans Kamman.EVIL\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\82a02820
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: Trojan.ByteVerify

.6
Bron: C:\Documents and Settings\Hans Kamman.EVIL\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\JZ57V1SW\1[1].htm
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: MHTMLRedir.Exploit

.7
Bron: C:\Documents and Settings\Hans Kamman.EVIL\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\JZ57V1SW\136[1].htm
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: Bloodhound.Exploit.6

.8
Bron: C:\Documents and Settings\Hans Kamman.EVIL\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\FQ4JZHKL\exploit[1].htm
Klik voor meer informatie over deze bedreiging: Trojan Horse

Wie herken dit probleem ?

Verwijderd

Begin eens met Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door te lezen en werken.
Daar kunnen we een stuk meer mee dan met de info die je nu geeft. :)

Verder pas ik je titel wat aan, je huidige omschrijft het probleem niet echt duidelijk.