Welke camera voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 01:39

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Over een paar weken ga ik beginnen met een militaire opleiding aan de kma. Graag zou ik wat kiekjes willen schieten van het praktische gedeelte van de opleiding. Hiervoor ben ik op zoek naar een digicam die ik wil gaan aanschaffen.

Zoals jullie begrijpen moet de cam erg degelijk en robuust zijn. Ik wil niet dat de cam binnen de kortste keren kapot gaat. Hij moet dus een stootje kunnen hebben, vooral omdat redelijk intensief bezig ben en de camera wel moet meedragen. Dus bestand tegen schokken en lage temperatuur.

De kwaliteit van de foto's moet redelijk zijn, maar dat is niet het belangrijkste voor mij. Ik wil dat de camera erg degelijk is met een redelijke kwaliteit foto's. De prijs wil ik onder de 300 euro houden.

Welke cams voldoen aan de door mij gestelde eisen?

Hartelijk Dank :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Om te zorgen dat niet hordes tweakers dergelijke topics openen, zijn deze in het leven geroepen:

Welke dig. camera onder de 250 euro?
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?

Daar vind je gebruikerservaringen, tips, feiten en specs van allerhande cams die < 250 of 250 <> 500 zijn. Je topicstart blinkt namelijk niet uit in vooronderzoek, je noemt niet eens een cam-model wat je op het oog hebt ;) Ga daar eens eerst mee aan de gang Airpower :) Stel dan je exacte budget vast, dan kan je makkelijk een keuze maken. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.