Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat zijn de top 4 MP3 spelers?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen van het goede leven. Ik ben een eerste jaars student aan het HBo. Ik moet namelijk een rapport over de MP3 van Philips schrijven. Ik heb helemaal geen verstand van MP3 spelers. Ik wil graag door middel van deze forum graag meer te weten komen van MP3 spelers. Ik zou graag willen weten wie de top 4 concurrenten van Philips zijn en graag jullie mening waarom.

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie medewerking hier aan
Met vriendelijke groeten,
J. Vliese :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:27
het ligt er denk ik helemaal aan over welke philips mp3 speler je het hebt. Dus wel handig om dat eerst te vermelden. Als het gaat om een kleine flash-speler zal het een andere concurent zan dan wanneer het om een hd-speler gaat.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Succes met lezen zou ik zeggen. Ik dit subforum is voldoende over die dingen te vinden. ;)
Ik kan je wel een paar tips geven:
Voor zower ik weer passen Philips' flash spelers thuis tussen Packard Bell, MSI enz. Zowel qua prijs als qua prestaties. Wat ik gehoord heb haalt het niet bij de iRiver's, iAudio's en consorten.
Daarnaast heeft Philips ook nog een aantal HDD spelers. De kleine varianten hiervan (1,5 en 2 GB) hebben (nog) niet zo veel concurenten. De twee bekendste zijn de iPod Mini en de Creative MuVo2. De grote variant (20GB) is een van de mindere concurenten van de normale iPod. Beter concurenten (van de iPod) zijn iRiver's H-serie, iAudio's M3, Creative's Zen, de Xclef's enz.

Ik denk dat je hier redelijk wat bij kunt vinden, dus succes verder...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

welk soort MP3-speler gaat t over? gezien Philips (eXpainium) zal t wel dus over de CD-MP3-spelers gaan...

Dan zitten we dus in de Sony ect hoek. Kun je (als HBO-er) niet kijken wie de directe concurrenten zijn van Philips in de Gadget-markt, misschien dat je daarna wat inzicht krijgt in de verschillende merken.

Tip: Ga eens naar een Audiozaak en vraag wat catalogi aan (doe maar net of je van je StuFi een dikke Stereo-HiHi-set ga kopen ofzoow)

(just de 2 centen van een Lame-ass MBO-ert....)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Die top 4 zijn er niet. Iedereen stelt weer andere eisen aan mp3spelers, dus iedereen heeft andere keuzes. Verder is dit forum niet bedoeld om mee te helpen aan huiswerkvragen in deze vorm, vandaar dat dit topic dicht gaat. Tip: lees jezelf eens in in de wereld van mp3spelers, aangezien je zelf al zegt dat je er geen verstand van hebt. Dan krijg je al een aardig idee over hoe en wat. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.