Toon posts:

NAT probleem op SMC router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op zich was ik een gelukkig gebruiker van de SMC Barricade 7204BRA. Alles werkte in één keer naar wens.
Behalve Emule, na een hoop zoeken denk ik zeker te weten dat met NAT rules je poorten kan openzetten voor programma's. Dus ik wil de NAT rules gaan toevoegen.

Hier gaat het dus fout!! Geen enkele knop in de NAT rule entry werkt. Behalve de delete knop........... |:(
Oftewel. Nu doet de modem niks meer.

Maar weer even de oude vertouwde usb modem ertussen gehangen.

Nu eerst de belangrijkste vraag. Hoe krijg ik weer internet/een regel in het NAT zodat ik verder kan zoeken?

Verwijderd

router resetten? :+
en gegevens weer invoeren, en verder zoeken :Y)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 22:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Stom dat je in een moment van 'stress' even niet meer denkt aan een router resetten.

Nu internet ik weer via de SMC. Dat verder uitzoeken zit er voorlopig niet in. Maar ik ga kijken of ik binnenkort weer een keer tijd heb. Wel jammer dat het niet simpeler is. Als je het weet is het vast simpel, maar nu nog even niet.

edit:

http://www.portforward.com/smc/7204bra-portforwarding.htm

Deze pagina brengt me een heel eind. Alleen snap ik stap 4 niet helemaal.
Bij IP-filter staat "public default action" op accept. En de volgende stap kan ik niet uitvoeren omdat ik geen rules kan toevoegen.

Waarom kan ik geen rules toevoegen?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 23:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is me inmiddels duidelijk waarom ik geen regels kan toevoegen. Omdat ik Firefox gebruik had ik IE alle vrijheid ontnomen met Kerio Firewall.

Alleen om een regel toe te voegen had IE toch wel wat vrijheid nodig.

Nu draait Emule weer gewoon.