HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Versie 5.1 (build 2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158: Service Pack 2) klopt
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Ha, Da's alvast iets, bedankt. Nu nog een maniertje om die verrekte versies uitelkaar te houden
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Je kan de properties van een willekeurige file opvragen als het goed is en dan in de 'Version' tab kijken toch?
Hmm, ja dat is een ide. Maar het zou kunnen zijn dat microsoft bepaalde files al in beta fase "goed" heeft verklaard en sindsdien niet meer gewijzigd heeft...
dessalniettemin zal ik het thuis eens proberen
dessalniettemin zal ik het thuis eens proberen
*Subtiel Schopje*
is er geen progje waarmee je winxp versies van image en/of bepaalde bestanden binnen de cd kan inlezen
is er geen progje waarmee je winxp versies van image en/of bepaalde bestanden binnen de cd kan inlezen
In de root van je cd de bestanden :
WIN51 -> Windows XP
WIN51IP -> Windows XP + SP1
win51ip.SP2 -> Windows XP + SP2
Staan alle 3 bestanden op je CD dan heb je een CD die van scratch via SP1 naar SP2 geslipstreamed is.
WIN51 -> Windows XP
WIN51IP -> Windows XP + SP1
win51ip.SP2 -> Windows XP + SP2
Staan alle 3 bestanden op je CD dan heb je een CD die van scratch via SP1 naar SP2 geslipstreamed is.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Pagina: 1