Continue download 1 kB/s, AdAware, Firewall's geprobeerd

Pagina: 1
Acties:

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 22:46
Misschien is dit een verschrikkelijk domme vraag maar na een hoop zoek werk en het runnen van tal van trial's van Antivirus programma's, AdAware, en Firewalls blijf ik een continue download houden van +- 1 kB/s. Dit is gemeten door DUmeter, ik heb zelf het idee dat het van 1 of ander spy/adware afkomstig moet zijn maar ik kan t niet vinden.

Ik heb een chello Light internet verbinding zonder verder op een LAN te zijn aangesloten.

Deze programma's heb ik gerund:

Antivirus: Panda Titanium Antivirus (1 trojan gevonden), Kaspersky Anti Virus Personal (na panda nog meerdere trojan's en virussen gevonden)

Firewall/anti hacker: Panda firewall, Zone Alarm, Kaspersky Anti-Hacker

Spy/Adware: Adaware

Na al deze programma's geprobeert te hebben blijft deze constante download aanwezig, wat zou dit kunnen zijn en wat is er aan te doen? Of maak ik me druk om niks?

Alvast bedankt,

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Installeer netlimiter eens, die kan zien welk proces hoeveel KB/s trekt..

They made me do it.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12 17:33

Acheron

updatepack.nl

Je computer beantwoordt het verkeer dat binnenkomt voor alle Chello-abonnees in je wijk. Is verder niet bijzonder, komt namelijk wel vaker voor :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 22:46
Tom S. schreef op 21 september 2004 @ 21:58:
Installeer netlimiter eens, die kan zien welk proces hoeveel KB/s trekt..
Hmm nu breekt mn klomp NetLimiter vind dat er helemaal geen dataverkeer plaatsvindt terwijl DUmeter nu op ditzelfde tijdstip +-1 kB/s down aangeeft.

edit: @ hp38guser kan dat ook verklaren waarom DUmeter het wel meet en Netlimiter niet? Met DUmeter heb ik bij mn ouderlijk huis nooit zo'n constante download (ook met chello)

[ Voor 22% gewijzigd door dizzie110 op 21-09-2004 22:11 ]

Verwijderd

die 1kb/s is o.a. arp broadcasts.