Misschien is dit een verschrikkelijk domme vraag maar na een hoop zoek werk en het runnen van tal van trial's van Antivirus programma's, AdAware, en Firewalls blijf ik een continue download houden van +- 1 kB/s. Dit is gemeten door DUmeter, ik heb zelf het idee dat het van 1 of ander spy/adware afkomstig moet zijn maar ik kan t niet vinden.
Ik heb een chello Light internet verbinding zonder verder op een LAN te zijn aangesloten.
Deze programma's heb ik gerund:
Antivirus: Panda Titanium Antivirus (1 trojan gevonden), Kaspersky Anti Virus Personal (na panda nog meerdere trojan's en virussen gevonden)
Firewall/anti hacker: Panda firewall, Zone Alarm, Kaspersky Anti-Hacker
Spy/Adware: Adaware
Na al deze programma's geprobeert te hebben blijft deze constante download aanwezig, wat zou dit kunnen zijn en wat is er aan te doen? Of maak ik me druk om niks?
Alvast bedankt,
Ik heb een chello Light internet verbinding zonder verder op een LAN te zijn aangesloten.
Deze programma's heb ik gerund:
Antivirus: Panda Titanium Antivirus (1 trojan gevonden), Kaspersky Anti Virus Personal (na panda nog meerdere trojan's en virussen gevonden)
Firewall/anti hacker: Panda firewall, Zone Alarm, Kaspersky Anti-Hacker
Spy/Adware: Adaware
Na al deze programma's geprobeert te hebben blijft deze constante download aanwezig, wat zou dit kunnen zijn en wat is er aan te doen? Of maak ik me druk om niks?
Alvast bedankt,