wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!
Verwijderd
http://gathering.tweakers...56///pc,pc,info,op,pocket
toch iets beter je best doen
het is een soort agenda:
CASIO PV- S450 heeft 4 MB geheugen en heeft een touchscreen met een pennetje.
Met volgende specificaties:
-Pocket Sheet
-Scheduler
-Contacts
-Memo
-Expense Manager
-Currency Converter
-Quick-Memo
-Secret function
-Game
-en je kun ook excel gebruiken en daarop berekeningen doen.
http://www.3dnews.ru/docu...asio_pocket_viewer_05.jpg
http://cgi.benl.ebay.be/w...3728&item=5718918869&rd=1 (deze kun je nog zien, na een week volgens mijn niet meer)
of moet ik het ding maar slopen en proberen als een lcdtje aan te sluiten.
pleez iemand die mij kan helpen
Met de vorige reply kom je aardig ver hoor. Een soort van agenda (ik vind quasi enkel Russische sites met dat typenummer) maar met 4Mb ram, daar kan je dat dingetje wel op draaien hoor..cablerichy schreef op 23 september 2004 @ 10:58:
Dus niemand die mij kan helpen? het is toch geen ding waar je verder niets mee kan?
of moet ik het ding maar slopen en proberen als een lcdtje aan te sluiten.
pleez iemand die mij kan helpen
Nou vertel! ik snap niet wat je nu bedoeld, ja ik weet dat het op een russische site te vinden is.ScSi_009 schreef op 23 september 2004 @ 11:08:
Met de vorige reply kom je aardig ver hoor. Een soort van agenda (ik vind quasi enkel Russische sites met dat typenummer) maar met 4Mb ram, daar kan je dat dingetje wel op draaien hoor..
Ik heb hem gewoon in nederland gekocht, bij de makro. (verleden jaar)
Nu ga jij mij niet vertellen dat ik hem dan toch maar moet slopen.. zou het wel jammer vinden.
Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.
Verwijderd
nee ik zou niet weten hoe dat zou moeten, ik kan wel synchroniseren met Outlook qua adresboek en ik kan wel een excel bestand uploaden, maar volgens mij houd het dan wel op.n1els schreef op 23 september 2004 @ 17:27:
kan je vanuit je casio + basissation ook je computer benaderen? zo ja, kan je natuurlijk excel grafieken gebruiken die gelinkt worden van een excel bestand op je pc die de gegevens via MBM of zoiets inleest??
MM vertel, ik ben 1 en al oor, maar OS schrijven, geen idee welk os die heeftGr0wLiThE schreef op 27 september 2004 @ 21:49:
Hmm, aangezien excel en outlook je enige methoden zijn om met je pc te linken zou je een nieuw OS voor dat ding moeten schrijven om de functionaliteit te krijgen die jij wil.. Wat je ook kunt doen is een excel bestand laten maken door je PC, en dat automatisch laten uploaden door je PC naar je pocketgeval zodat je daar een exceltable te zien krijgt. Je kunt dan op je pc verder wel regelen dat je PC MBM stats ofzo naar excel stuurt... (externe variabele???)
Kan het ook nergens vinden waar die OS kan vinden, er zijn wel programma's die iets hexidecimalen doet werken, maar daar brand ik mijn vingers niet aan
Die programma's zijn ook alleen voor gevordende programmeurs
wel staat dit op de site van casio
http://world.casio.com/pv/download/en/sdk/other.html
CASIO PV Software Development Kit
Thank you for your interest in the CASIO PV Software Development Kit (SDK).
The SDK provides tools for developing PV Applications for the CASIO Pocket Viewer PV-S660 / PV-S460 / PV-S450 / PV-S250 / PV-450X / PV-250X / PV-750Plus / PV-750.
To be able to use the SDK, you will be required to agree to the terms and conditions of the Software User Licensing Agreement that appears on the display of your computer during installation. Installation will not proceed unless you agree.
SDK
The SDK provides tools for developing PV Applications for the CASIO Pocket Viewer PV-S660 / PV-S460 / PV-S450 / PV-S250 / PV-450X / PV-250X / PV-750Plus / PV-750. PV Applications are developed using a special C compiler, which is included with the SDK.
System Requirements
• Operating System: Windows® 95/98 me or Windows NT® 4.0 (ServicePack 3 or later)/2000 [/ME]
• CPU: Pentium™ 200MHz or higher
• Memory: At least 64MB (RAM)
• Hard Disk Space: At least 30MB
• Monitor: VGA monitor or higher
Package Contents
The SDK package contains the following three major items.
• C Compiler
• Simulator
• Libraries
enz enz enz
iemand die er iets meer mee kan dan alleen lezen en dit bekkie trekken
[ Voor 3% gewijzigd door Crazy Eyes Cobra op 08-10-2004 22:11 ]
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
Maargoed je zou dus eens moeten kijken naar linux versies voor pda' s. Er bestaat ook software voor de palm waarmee hij als status display te gebruiken word.
EDIT:
Hmm als ik dus zo eens naar die samples in de SDK kijk doet het erg linux achtig aan...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 10:52 ]
Daar zat ik ook mee, er zijn best mensen die iets kunnen roepen, maar als het opaan komt, moet je zelf de boeken in duiken, terwijl er best mensen aanwezig kunnen (ik weet het wel zeker) die hier veel meer geoefend zijn in dit soort dingen.Crazy Eyes Cobra schreef op 08 oktober 2004 @ 22:10:
ik heb de 6mb uitvoering maar ook niet de mogelijkheid om iets te maken ermee
wel staat dit op de site van casio...
iemand die er iets meer mee kan dan alleen lezen en dit bekkie trekken![]()
Deze forum is toch om mekaar te helpen met dat soort problemen, of had het eigenlijk in een andere sub moeten staan bijv. Non-Windows Operating Systems
Maar dat is mijn mening.
Zo werkt dat gewoon niet.
Zo komt dit over:
Maar dat is mijn mening.Ik wil een window in mijn case maken, hoe moet dat?
-> Pak een dremel, en begin te dremelen
Ik kan dat niet. Waarom helpt niemand mij? Ik wil dat iemand mijn window dremelt!
Verwijderd
Hij lijkt verdacht veel op een palm-achtige probeer anders die linux distro eens. (een hint google)
Dit topic is gesloten.
![]()