Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pocket Viewer info centrum voor de pc

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Hallo
ik ben in het bezit van een Casio pocketviewer PV-S450, nu zou ik deze graag willen aansluiten aan mijn pc, zo dat ik bijv. de temp van mijn pc kan zien, nu is het zo, ik heb nergens iets gevonden, waar dit al eens eerder is gedaan. en is wel leuk dat het een touchscreen heeft.
Ik kan ook nergens vinden op wat voor een computer OS * die zou lopen, misschien weet er iemand iets?

* = linux, delphi or what ever

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

Verwijderd

na minder dan 1 min zoeken op de search:
http://gathering.tweakers...56///pc,pc,info,op,pocket
toch iets beter je best doen ;)

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Ehm, ja, maar dit is geen Pocket viewer, en daarbij werken de links ook niet..... Je moet niet denken dat het een compaq is waar meer je ook tom tom kan gebruiken.
het is een soort agenda:

CASIO PV- S450 heeft 4 MB geheugen en heeft een touchscreen met een pennetje.

Met volgende specificaties:

-Pocket Sheet
-Scheduler
-Contacts
-Memo
-Expense Manager
-Currency Converter
-Quick-Memo
-Secret function
-Game
-en je kun ook excel gebruiken en daarop berekeningen doen.

http://www.3dnews.ru/docu...asio_pocket_viewer_05.jpg
http://cgi.benl.ebay.be/w...3728&item=5718918869&rd=1 (deze kun je nog zien, na een week volgens mijn niet meer)

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Dus niemand die mij kan helpen? het is toch geen ding waar je verder niets mee kan? :?
of moet ik het ding maar slopen en proberen als een lcdtje aan te sluiten.

pleez iemand die mij kan helpen

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

cablerichy schreef op 23 september 2004 @ 10:58:
Dus niemand die mij kan helpen? het is toch geen ding waar je verder niets mee kan? :?
of moet ik het ding maar slopen en proberen als een lcdtje aan te sluiten.

pleez iemand die mij kan helpen
Met de vorige reply kom je aardig ver hoor. Een soort van agenda (ik vind quasi enkel Russische sites met dat typenummer) maar met 4Mb ram, daar kan je dat dingetje wel op draaien hoor..

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
ScSi_009 schreef op 23 september 2004 @ 11:08:
Met de vorige reply kom je aardig ver hoor. Een soort van agenda (ik vind quasi enkel Russische sites met dat typenummer) maar met 4Mb ram, daar kan je dat dingetje wel op draaien hoor..
Nou vertel! ik snap niet wat je nu bedoeld, ja ik weet dat het op een russische site te vinden is.

Ik heb hem gewoon in nederland gekocht, bij de makro. (verleden jaar)
Nu ga jij mij niet vertellen dat ik hem dan toch maar moet slopen.. zou het wel jammer vinden.

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 11:25
kan je vanuit je casio + basissation ook je computer benaderen? zo ja, kan je natuurlijk excel grafieken gebruiken die gelinkt worden van een excel bestand op je pc die de gegevens via MBM of zoiets inleest??

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

Verwijderd

Ik heb de handleiding zitten lezen van dat ding, er zijn (waren?) bij casio ook alllerlei programma' s voor dat ding te downloaden. Dus een programma dat dit kan moet je erop kunnen zetten. Mischien casio eens mailen dan? :Y)

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
n1els schreef op 23 september 2004 @ 17:27:
kan je vanuit je casio + basissation ook je computer benaderen? zo ja, kan je natuurlijk excel grafieken gebruiken die gelinkt worden van een excel bestand op je pc die de gegevens via MBM of zoiets inleest??
nee ik zou niet weten hoe dat zou moeten, ik kan wel synchroniseren met Outlook qua adresboek en ik kan wel een excel bestand uploaden, maar volgens mij houd het dan wel op.

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
heeft niemand een idee?.
|:( :'(

[ Voor 58% gewijzigd door cablerichy935 op 25-09-2004 19:49 ]

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
kick

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Hmm, aangezien excel en outlook je enige methoden zijn om met je pc te linken zou je een nieuw OS voor dat ding moeten schrijven om de functionaliteit te krijgen die jij wil.. Wat je ook kunt doen is een excel bestand laten maken door je PC, en dat automatisch laten uploaden door je PC naar je pocketgeval zodat je daar een exceltable te zien krijgt. Je kunt dan op je pc verder wel regelen dat je PC MBM stats ofzo naar excel stuurt... (externe variabele???)

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Gr0wLiThE schreef op 27 september 2004 @ 21:49:
Hmm, aangezien excel en outlook je enige methoden zijn om met je pc te linken zou je een nieuw OS voor dat ding moeten schrijven om de functionaliteit te krijgen die jij wil.. Wat je ook kunt doen is een excel bestand laten maken door je PC, en dat automatisch laten uploaden door je PC naar je pocketgeval zodat je daar een exceltable te zien krijgt. Je kunt dan op je pc verder wel regelen dat je PC MBM stats ofzo naar excel stuurt... (externe variabele???)
MM vertel, ik ben 1 en al oor, maar OS schrijven, geen idee welk os die heeft :?
Kan het ook nergens vinden waar die OS kan vinden, er zijn wel programma's die iets hexidecimalen doet werken, maar daar brand ik mijn vingers niet aan :(
Die programma's zijn ook alleen voor gevordende programmeurs B) .

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
kick? O-)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Hmm je zegt het zelf al gedeeltelijk, je wilt aan iets je vingers niet branden, dan is het in dit stadium der techniek not done...

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Nou dan mag die van mij wel opslot, jammer als er iemand interesse heeft laat maar horen!

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 12:03
ik heb de 6mb uitvoering maar ook niet de mogelijkheid om iets te maken ermee
wel staat dit op de site van casio

http://world.casio.com/pv/download/en/sdk/other.html

CASIO PV Software Development Kit

Thank you for your interest in the CASIO PV Software Development Kit (SDK).
The SDK provides tools for developing PV Applications for the CASIO Pocket Viewer PV-S660 / PV-S460 / PV-S450 / PV-S250 / PV-450X / PV-250X / PV-750Plus / PV-750.
To be able to use the SDK, you will be required to agree to the terms and conditions of the Software User Licensing Agreement that appears on the display of your computer during installation. Installation will not proceed unless you agree.

SDK

The SDK provides tools for developing PV Applications for the CASIO Pocket Viewer PV-S660 / PV-S460 / PV-S450 / PV-S250 / PV-450X / PV-250X / PV-750Plus / PV-750. PV Applications are developed using a special C compiler, which is included with the SDK.

System Requirements

• Operating System: Windows® 95/98 me or Windows NT® 4.0 (ServicePack 3 or later)/2000 [/ME]
• CPU: Pentium™ 200MHz or higher
• Memory: At least 64MB (RAM)
• Hard Disk Space: At least 30MB
• Monitor: VGA monitor or higher

Package Contents

The SDK package contains the following three major items.
• C Compiler
• Simulator
• Libraries

enz enz enz
iemand die er iets meer mee kan dan alleen lezen en dit bekkie trekken :? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Crazy Eyes Cobra op 08-10-2004 22:11 ]

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Verwijderd

Hmm je kunt het dus in C schrijven, dus dan zou je ook wat hebben aan sourcecode van linux programma's. Ik denk dat je er gewoon een hype van moet maken :P.

Maargoed je zou dus eens moeten kijken naar linux versies voor pda' s. Er bestaat ook software voor de palm waarmee hij als status display te gebruiken word.

EDIT:

Hmm als ik dus zo eens naar die samples in de SDK kijk doet het erg linux achtig aan...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 10:52 ]

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Crazy Eyes Cobra schreef op 08 oktober 2004 @ 22:10:
ik heb de 6mb uitvoering maar ook niet de mogelijkheid om iets te maken ermee
wel staat dit op de site van casio...

iemand die er iets meer mee kan dan alleen lezen en dit bekkie trekken :? :?
Daar zat ik ook mee, er zijn best mensen die iets kunnen roepen, maar als het opaan komt, moet je zelf de boeken in duiken, terwijl er best mensen aanwezig kunnen (ik weet het wel zeker) die hier veel meer geoefend zijn in dit soort dingen.
Deze forum is toch om mekaar te helpen met dat soort problemen, of had het eigenlijk in een andere sub moeten staan bijv. Non-Windows Operating Systems

Maar dat is mijn mening.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:43

Corn

Raar jongetje

Wat verwacht je nou eigenlijk? Dat er mensen zijn die er verstand van hebben, en dan gewoon voor de lol wekenlang gaan zitten prutsen om bv linux voor dat ding te compilen? Of om een programmatje te schrijven voor dat ding? Bijna niemand heeft zo'n ding, en heeft er dus behoefte aan om hiervoor iets te schrijven. Of dacht je nou echt dat iedereen spontaan voor je aan de gang gaat omdat je zo'n lieve jongen bent?
Zo werkt dat gewoon niet.

Zo komt dit over:
Ik wil een window in mijn case maken, hoe moet dat?
-> Pak een dremel, en begin te dremelen
Ik kan dat niet. Waarom helpt niemand mij? Ik wil dat iemand mijn window dremelt!
Maar dat is mijn mening.

Verwijderd

Het is wel handig als je weet wat voor processor erin zit (haal hem desnoods uit elkaar).

Hij lijkt verdacht veel op een palm-achtige probeer anders die linux distro eens. (een hint google)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sorry, maar GoT is geen plek voor je "kan iemand even dit en dat voor me maken"-verzoekjes ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.