Hallo iedereen ik heb sinds kort een probleem elke keer als ik een programma wil openen maakt niet uit wat het is voorbeeld Kazaa of systeemhersel krijg ik deze fout : windows kan het besten c:.... .exe niet openen kontroleer of u het naam goed ingevoerd en probeer opnieuw, terwijl het bestand voor mij neus is. dus het bestand is er wel maar hij kan hem op een of andere manier niet vinden. ik kan niks opstarten op mijn laptop behalve internet explorer ik werk met windows proffesional
Spyware jochie...
Daarnaast, wie gebruikt er nog Kazaa
dat vraagt om problemen...
Daarnaast, wie gebruikt er nog Kazaa
Waarschijnlijk een virus gehad die niet geheel goed verwijderd is. Misschien dat je hem nog ergens in de log van je virusscanner kan vinden, en een handmatig repair ergens op internet kan vinden.
Spoor even de regedit.exe op en kopieer deze en geef de extensie .com mee. Start regedit.com op en zoek naar de .exe exefile koppeling in HKEY_Classes_root. Wat staat daar?
Spoor even de regedit.exe op en kopieer deze en geef de extensie .com mee. Start regedit.com op en zoek naar de .exe exefile koppeling in HKEY_Classes_root. Wat staat daar?
[ Voor 7% gewijzigd door Krypt op 21-09-2004 21:47 ]
ik kan niets openen dat met .exe beindigd okal spoor ik het op en open het ik krijg die zelfde fout steeds weer
Draai je uberhaupt eem virus scanner?
-
Zoals ik al aangaf. Kopieer de regedit.exe naar bijv regedit.com dan kan je hem wel opstarten.
Dan zoeken in de Classes_root naar exefile en kijken wat daar staat.
Waarschijnlijk staat er bij de HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command een verwijzing naar een file die er niet is. de default waarde moet zijn: "%1" %*
Hier info over een backdoor die hetzelfde veroorzaakt en hoe je het op moet lossen: http://securityresponse.s...data/backdoor.gwgirl.html
Dan zoeken in de Classes_root naar exefile en kijken wat daar staat.
Waarschijnlijk staat er bij de HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command een verwijzing naar een file die er niet is. de default waarde moet zijn: "%1" %*
Hier info over een backdoor die hetzelfde veroorzaakt en hoe je het op moet lossen: http://securityresponse.s...data/backdoor.gwgirl.html
[ Voor 55% gewijzigd door Krypt op 21-09-2004 21:51 ]
Verwijderd
start regedit.exe op,
HKEY_CLASSES_ROOT
.exe kan ik niet vinden, als je het wel kan vinden, is er iets gekoppeld aan .exe denk ik
Zoek verder in het register naar het bestand dat je meent niet te kunnen aantreffen.
HKEY_CLASSES_ROOT
.exe kan ik niet vinden, als je het wel kan vinden, is er iets gekoppeld aan .exe denk ik
Zoek verder in het register naar het bestand dat je meent niet te kunnen aantreffen.
Zouden mensen, als ze dit topic niet aan hun eisen vinden voldoen, een topicreport willen maken in plaats van in het rond te gaan flamen in het topic? Dankje
Dit topic mag gewoon dicht - ik mis een goede topic titel, genoeg informatie (sinds wanneer heb je dit probleem, de exacte foutmelding), en een overzichtje van wat je zelf al geprobeerd hebt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()