My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Volgens mij kan ImageMagick dat, maar ik heb geen idee of dat in een batch kan. Onder Linux ongetwijfeld, kwestie van een simpel scriptje schrijven.
Verwijderd
Met OpenOffice kan je PDFjes printen.
Daarnaast is het OpenOffice formaat XML en dus leesbaar. Misschien is het niet zo moeilijk om zelf een OpenOffice bestand te genereren?
Maak in OO.org een nieuw document, voeg op de eerste pagina een plaatje toe, sla het document op en voeg weer een pagina toe. Nu kun je naar de verschillen tussen de 2 bestanden gaan kijken, en mogelijk met een scriptje de rest toevoegen.
Een .sxw file is eigenlijk een tar.gz met een paar bestandjes erin.
Andere mogelijkheden zijn:
- plaatjes toevoegen via een Macro
- Dmv een script een .html file maken en die importeren in OO
Daarnaast is het OpenOffice formaat XML en dus leesbaar. Misschien is het niet zo moeilijk om zelf een OpenOffice bestand te genereren?
Maak in OO.org een nieuw document, voeg op de eerste pagina een plaatje toe, sla het document op en voeg weer een pagina toe. Nu kun je naar de verschillen tussen de 2 bestanden gaan kijken, en mogelijk met een scriptje de rest toevoegen.
Een .sxw file is eigenlijk een tar.gz met een paar bestandjes erin.
Andere mogelijkheden zijn:
- plaatjes toevoegen via een Macro
- Dmv een script een .html file maken en die importeren in OO
Via een simpel scriptje of batch job in Photoshop oid converteren naar postscript, alle postscripts mergen (kan eenvoudig) en vervolgens 'ps2pdf' aanroepen?
[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 21-09-2004 21:36 ]
Er zijn ook PHP-extensies voor PDF's. Je zou kunnen proberen een directory met images uit te lezen en elke file om te zetten naar een PDF. Deze PDF's vervolgens aan elkaar plakken zal ook geen probleem zijn. Evt. lukt het misschien om een image als nieuwe pagina in een bestaande PDF te plakken, da's helemaal mooi.
Overigens snap ik het voordeel van archiveren d.m.v. PDF niet echt, maar dat is waarschijnlijk mijn fout
Overigens snap ik het voordeel van archiveren d.m.v. PDF niet echt, maar dat is waarschijnlijk mijn fout
Bedankt voor de tips zover.
Hmmm... dat is interessant. Kan je postscrips gewoon aan elkaar plakken ofzo?alle postscripts mergen (kan eenvoudig)
Nou, ik vind het handiger om één bestand te hebben voor een document dan >200. Het leest makkelijker, het stuurt makkelijker door naar iemand anders, en het makkelijker te zien wat het is denk ik. Ook raak je minder makkelijk een pagina kwijt ;-)Overigens snap ik het voordeel van archiveren d.m.v. PDF niet echt
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
als je Adobe Acrobat 6.0 hebt kun je bij "Bestand>PDF maken>Uit meerdere bestanden" zoveel files als je wil selecteren en dan gooit ie elk los bestand op een aparte pagina 
(Je kunt ook alle bastanden selecteren en dan met de rechtermuisknop "Converteren naar PDF" doen)
(Je kunt ook alle bastanden selecteren en dan met de rechtermuisknop "Converteren naar PDF" doen)
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!
Hehe, "Combine in Adobe Acrobat" is inderdaad wel 39933 keer makkelijker dan al onze ingewikkelde script-oplossingen
Pagina: 1