debeerzietzevliegen.nl
Ik denk dat het afhankelijk is van wat je wilt.... als je hem hoofdzakelijk wilt gebruiken voor gamen, heb je geen ruk aan een dure geluidskaart met HUGE wavetable en dat soort gein... Ben je veel bezig met MIDI, dan denk ik dat een kaartje met four-point-speaker-ondersteuning weer geen ruk hebt..... nja... geen ruk... maar I guess you got the picture
Verwijderd
anders vind ik een SoundBlaster Live Player 5.1 niet mis
Verwijderd
Verwijderd
Hey! Niet zitten BEFfen hier, euro of gulden aubOp vrijdag 29 december 2000 17:53 schreef real_raichu70 het volgende:
Er zijn van die lekkere geluidskaartjes van Yamaha , kosten wel 37.000 BEF
anders vind ik een SoundBlaster Live Player 5.1 niet mis
Is wel schrikken he? van die hoge bedragen.....Op vrijdag 29 december 2000 17:57 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Hey! Niet zitten BEFfen hier, euro of gulden aub
Was het nou (Grofweg) delen door 5 of door 20
Ik vind de Terratec XFire 1024 wel errug strak en ik ook met hoofdtelefoon gaat het perfect hoor!
RTFMde terratec xfire1024 in elk geval niet, want daar kun je niet eens fatsoenlijk een koptelefoon op aansluiten
ikke
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
Vanwege zijn geluid maar ook vanwege de gewone tulpjes en dig in en out.8-)
Verwijderd
goedkoop en optische uitgang..
leuk voor ac3
Greetz Roger.
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
- Optische digitale uitgang voor ac-3/digitaal geluid (bruut als je een Dolby digital receiver hebt of een Md walkman/deck
- A3D & EAX
- Brute geluidskaart
Kom op man, je gaat toch niet beoordelen op hoeveel iets verkocht is ? Midiset xxxx van sony klinkt toch ook niet het best omdat die het meest is verkocht ? Mark Levinson klinkt het best (samen met een aantal anderen) maar dat kent bijna niemand. Trouwens, de live heeft geen A3D.Ik zou zeggen... SB Live! 1024 of Player. Omdat-ie niet duur is en het afgelopen jaar ongelovelijk veel verkocht is... 't is dus in ieder geval de populairste kaart van 2000. En eentje met een heel goeie prijs/kwaliteit verhouding.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
En ook MÉT koptelefoon een superkaart!
20*350ZO45°
Verwijderd
Gulden? Waarom dan geen BEF, waarom moeten Belgen hier met een reken machiene zitten en Nederlanders niet?Op vrijdag 29 december 2000 17:57 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Hey! Niet zitten BEFfen hier, euro of gulden aub
Ohja't zal beteren als't verplicht euro is eh.
Verwijderd
ik heb hier 3 koptelefoons (2x sennheiser, 1x sony) en met alle drie heb ik te weinig geluid zonder de op de geluidskaart geintegreerde versterker, en teveel ruis (echt onacceptabel veel) als je die versterker aanzet middels die jumper.
op een SB live had ik hier geen last van.
een koptelefoon is dus alleen bruikbaar bij een xfire als je er een eigen versterker tussengooit ... zijn van die relevante details waar je niks over terug leest in reviews e.d. (wordt niet eens getest ofzo)
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
of de Sb Live!.
De Sonic Fury denk ik eerder, is een goed ontwerp en goed 5.1 ondersteuning en eax/a3d.