Toon posts:

flashfilmpje maken van flink aantal foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma waarin ik verschillende fotoos (wie snel achter elkaar genomen zijn) achter elkaar kan zetten en deze in een flashfilmpje op een site kan zetten. Ik heb wel enkele programma's en plug ins gevonden maar dan moet ik alle 100 fotoos met de hand erin zetten (elke filenaam intypen). Hopelijk weten jullie een programma waarmee dit sneller kan.

alvast bedankt.

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-08 14:34
Met Adobe Premiere kun je van stilstaande beelden een filmpje maken, maar dan moet je wel weten hoe het programma wertk, het is vrij uitgebreid.

Tomorrow is often the busiest day of the week

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:50
met fireworks MX kan je open als frames doen, dan opslaan als gewone PNG en dit kan flash dan vast ook wel lezen als zijnde een PNG met frames.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit heeft in principe niks met Fotografie zelf te maken, vandaar een duwtje naar Software Algemeen :)

Eveneens een titelverduidelijking gratis erbij ;)

LinkedIn
Instagram

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Je kunt in Adobe ImageReady een hele folder als frames importeren, vervolgens kun je hier dan bijvoorbeeld een animated gif of iets anders van maken..

Download my music on SoundCloud

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:10
Gebruik flash en klik op importeren. Je foto's hebben als het goed is allemaal een opvolgend nummer gekregen van je camera. Je importeert je eerste foto. Flash zal nu vragen of je de hele rij wil importeren. En Voila alle foto's op een rij :)

let op foto's moeten wel in de zelfde map staan en nummers moeten oplopend zijn :)

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 09:11
of gewoon alle foto's selecteren en in flash importeren....

Verwijderd

Topicstarter
en dat flash... Ik heb er natuurlijk wel van gehoord maar ben er nooit mee bezig geweest. Programeren kan ik niet echt vandaar dat ik nog een vraag heb:
Is het makkelijk om zo'n filmpje te maken in dat programma?

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

gewoon alle plaatjes naar gif converteren, en vervolgens met UnFreeze tot een gifje ombouwen.
je kan ook "Gif Construction Set" gebruiken, hoef je nix te converteren.
gratis te downen:
http://www.mindworkshop.com/alchemy/gifcon.html
als je t eenmaal door hebt, ist ideaal.. :7

[ Voor 20% gewijzigd door Egg op 23-09-2004 00:09 ]

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

YscO schreef op 21 september 2004 @ 22:23:
Gebruik flash en klik op importeren. Je foto's hebben als het goed is allemaal een opvolgend nummer gekregen van je camera. Je importeert je eerste foto. Flash zal nu vragen of je de hele rij wil importeren. En Voila alle foto's op een rij :)

let op foto's moeten wel in de zelfde map staan en nummers moeten oplopend zijn :)
dit is precies wat jij wilt
had je nog niks geprobeerd? want dit kan flash al vanaf flash 5 of 4 (dat ik weet)

Verwijderd

Topicstarter
Nou sorry maar ik heb nu flash en via dat importeren kom ik er echt niet uit. Welke moet ik dan kiezen???
ik heb 3 mogelijkheden. Ik gebruik Flash MX pro 7.0

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand hier ervaring mee dan?

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

download gewoon gif construction set.
alleen een kwestie van al je files naar het progje slepen, 1 druk op de knop, EN klaar is kees :7
wel ff op je kleurinstellingen letten :/

edit:
linkje

[ Voor 18% gewijzigd door Egg op 13-11-2004 18:29 ]

MSI GX660R for the win!

Pagina: 1