De toekomst van de mobieltjes? :)

Pagina: 1
Acties:

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 09:09
Hey hey ik vroeg mij af wat echt de mobieltjes zijn die het wachten erop waard maken. Ik zie tegenwoordig alleen maar telefoons die een kleurenschermpje hebben, mp3's en filmpjes kunnen afspelen. Maar komen er nou nog ECHT vernieuwende telefoons uit? Oke die Orange SPV en die apparaatjes met een op windows gebaseerd OS bieden al meer functionaliteit. Maar toch mis ik een beetje de ECHT vernieuwende dingetjes op de huidige telefoons.
En krijgen we net als met de GBA ook een retro revival in de mobile telefoons? (http://www.pokia.com/).

Anywayz, basicly 2 vragen;

1) Ziten er nou binnenkort echt kickass phones aan te komen?
2) Wat zouden jullie graag zien op een mobieltje? :)

En dit komt niet voort uit onvrede ofzo hoor, ik ben zeer content over mijn Nokia 6230, ik vroeg het me gewoon af :)

Greetz Angelgamer :D :7 8)7

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk even in de recente C't: daar staat al een alles-in-1 smartphone in van Sagem: PDA, MP3 speler, 2 speakers, koptelefoonaansluiting, 32MB ram en MMC en CD cards, optioneel Wlan of bluetooth, infrarood. USB cradle. Verder natuurlijk een Interner Explorer, GPRS. 16 bit scherm van 176x220 en VGA camera met MPEG4 optie. Ofwel : wat wil je nog meer :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.agence.francetelecom.com/vf/tel_mobile/img_fp/photos_zoom/sagemmyxs7_zoom.jpg

offtopic:
groeten doen we hier niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Microkid op 21-09-2004 20:24 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Tweaqer
Microkid schreef op 21 september 2004 @ 20:20:
Kijk even in de recente C't: daar staat al een alles-in-1 telefoon in van Sagem: PDA, MP3 speler, 2 speakers, koptelefoonaansluiting, 32MB ram en MMC en CD cards, optioneel Wlan of bluetooth, infrarood. USB cradle. Verder natuurlijk een Interner Explorer, GPRS. 16 bit scherm van 176x220 en VGA camera met MPEG4 optie. Ofwel : wat wil je nog meer :9~

offtopic:
groeten doen we hier niet.
Ik dacht dat sagem altijd een soort B merk was dat ver achter Nokia, Ericson en Moterola kwam...? Blijkbaar niet dus? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tweaqer op 21-09-2004 20:24 ]

Verwijderd

nou nou die sagem is echt een revoltutie..........

dacht dat dit topic ging over ECHT revolutionaire telefoons, ik ben het namelijk met de topicstarter eens!!!!!

waar blijven de telefoons zonder display, met alleen maar spraakbesturing? enz enz enz tijdje geleden waren er al telefoons als horloge, maar op dit moment komen er alleen maar van die alin telefoons uit, zoals die (oerlelijke) sagem hierboven!

ideaal zou zijn een mobieltje in de vorm van een bleutoothheadset, met een heel klein maar fijn displaytje, en dat je dan de telefoon uit je oor pakt voor een smsje te tikken op een speciaal ontwikkeld intern minikeyboard( bijvoorbeeld, kan ook spraakbestuurd, dat je bijvoorbeeld alleen maar namen op je pc kunt toevoegen enz) en dan gewoon weer de telefoon achter je oor doet in plaats van in je broekzak..... is maar een idee van me, maar het valt me tegen dat er nog niet meer van die soort dingen zijn gemaakt!

• Tweaqer
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:33:
ideaal zou zijn een mobieltje in de vorm van een bleutoothheadset, met een heel klein maar fijn displaytje, en dat je dan de telefoon uit je oor pakt voor een smsje te tikken op een speciaal ontwikkeld intern minikeyboard( bijvoorbeeld, kan ook spraakbestuurd, dat je bijvoorbeeld alleen maar namen op je pc kunt toevoegen enz) en dan gewoon weer de telefoon achter je oor doet in plaats van in je broekzak..... is maar een idee van me, maar het valt me tegen dat er nog niet meer van die soort dingen zijn gemaakt!
In de film Minority report hadden ze volgens mij zoiets :)
Soort van biophone.. dat in je lichaam ingebouwd wordt, dat je de tongpiercing kan usen als microfoon.. hmm.. raar idee maar toch :)

Verwijderd

Jah, zit je te eten onder het telefoneren...Meer hoef ik niet te zeggen denk ik ;)

• Tweaqer
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:42:
Jah, zit je te eten onder het telefoneren...Meer hoef ik niet te zeggen denk ik ;)
Ja ik zat ook al te denken aan aan aantal sexuele handelingen ;) :P

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 16:43
Ja ik zat ook al te denken aan aan aantal sexuele handelingen ;) :P
Telefoonsex krijgt zo wel een hele nieuwe betekenis... ;) Trouwens, zou die tongpiercing-annex-telefoon ook een trilfunctie hebben? >:) :+

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

Verwijderd

Ik denk ik zeg bovenstaande post net ff niet zelf om niet te offtopic te gaan ;)

Ik denk dat de toekomst van mobile phones meer gebaseerd wordt op communicatie hetzelf, dus niet alleen bellen. Tenminste dat was al bekend. Ook wil ik philips iets meer in deze branche zien doen :(

• Tweaqer
kurgan schreef op 21 september 2004 @ 20:51:
[...]

Telefoonsex krijgt zo wel een hele nieuwe betekenis... ;) Trouwens, zou die tongpiercing-annex-telefoon ook een trilfunctie hebben? >:) :+
hehe vast wel.. over nieuwe dimensies gesproken [ontopic].. Optioneel uit je mobieltje een startrek like hologram van diegene waar je mee spreekt? Zou wel stoer zijn toch? Alleen als je in de trein zit minder gewenst I guess :P

Verwijderd

Angelgamer schreef op 21 september 2004 @ 20:15:
2) Wat zouden jullie graag zien op een mobieltje? :)
Een metalen behuizing, aluminium of magnesium bijvoorbeeld. Degelijke camera's en mp3-spelers bestaan allang maar mobieltjes moeten schijnbaar nog steeds van dat flinterdunne plastic gemaakt worden :(

Verder hoop ik eigenlijk op een mobieltje zonder al die overbodige gadgets maar gewoon lekker klein, licht en een lange standby tijd...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

mobieltjes zijn niet GT, maar IT. Derhalve een move van GT > IT :)

LinkedIn
Instagram

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:46
Wat ik graag zou willen zien, is mobieltjes die dus gewoon helemaal geen keypad meer hebben, maar een mooi touch-screen (Het kan zijn dat die er al zijn hoor, ik ben niet zo up-2-date op het gebied van Tele-Comunicatie :9).
Maarja, wat de mobieltjes tegenwoordig allemaal niet kunnen....mp3 afspelen, radio, memmo-recording, foto's maken, video's maken, gamen....ga zo maar door.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 22:13:
[...]

Een metalen behuizing, aluminium of magnesium bijvoorbeeld. Degelijke camera's en mp3-spelers bestaan allang maar mobieltjes moeten schijnbaar nog steeds van dat flinterdunne plastic gemaakt worden :(

Verder hoop ik eigenlijk op een mobieltje zonder al die overbodige gadgets maar gewoon lekker klein, licht en een lange standby tijd...
Inderdaad, hier wacht ik ook nog op. Ik kan me wel voorstellen waarom ze geen metalen behuizing hebben op telefoons met een interne antenne maar ik vind een externe antenne niet erg (m'n huidige telefoon heeft er ook één).

Een camera vind ik ook helemaal niet belangrijk. Hij moet gewoon goed werkende toetsjes hebben, een goed invoersysteem, relatief lange standby en er een beetje elegant uitzien. Natuurlijk is dit allemaal heel subjectief. :)

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Ik denk dat de mobieltjes tegenwoordig voor een deel al verzadigd zijn. Als ik alleen al naar mijn 6230 kijk dan hoef ik opzich niets meer. Natuurlijk kan de camera kwaliteit beter maar daar koop je een camera voor nietwaar?

Waarschijnlijk zal er eerst weer een baanbrekende uitvinding nodig zijn om een compleet nieuwe en revolutionaire telefoon te maken. Natuurlijk worden de telefoons nog beter en nieuwer maar dit zal niet baanbrekend zijn.

Zelf kan ik me ook niet voorstellen hoe mobieltjes nog beter kunnen worden. Met de pc communiceren verloopt vlekkeloos en mp3's afspelen kan zelfs al. Zijn we niet gewoon voorzien?

Verwijderd

Ik wacht op de telefoon die op gedachte werkt :)

Geen geouwehoer met displays en hologram toetsenbord, gewoon denken en dat ding doet wat ik denk.
Ik wil ook dat je het geluid via je gedachte hoort en antwoord, heb je ook geen last van getetter in openbare plaatsen.

Dat zal nog wel even duren dus wat ik nu wil is:
Een standbytijd van een paar maanden.
Kleurenscherm dat in de volle zon afleesbaar is.
Een menu dat dus echt VOLLEDIG naar mijn smaak kan worden veranderd, via de computer ofzo incl. alle knoppen.
Stevig carbon geen gare plastic prullen.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-02 10:00
Het is wel te merken dat gebruikers van de 6230 over het algemeen tevreden gebruikers zijn.

Dit is ook de eerste foon waarvan ik niet na 3dagen zoiets heb van.. mja kwam er maar wat beters uit.

• Yonix
  • Laatst online: 06:46
En als we nu eens geen mobieltjes meer zouden hebben, maar gewoon een soort van bril (die natuurlijk aan te passen is naar jou keuze) of hoofdband, die als het ware het beeld voor je ogen (ong. 30cm voor de ogen) projecteerd. Zo heb je dan een oordopje zodat je diegene dan goed hoort en een microfoon zodat diegene jou dan goed hoort. Zou wel leuk zijn om te zien.

• Tweaqer
Zou het niet uberhaubt mogelijk zijn om van een behuizing een antenne te maken?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 08:26

Acid_Burn

uhuh

Wat ik wil zien is een mobieltje waar je alleen mee kan bellen. Alle andere shit is voor mij volkomen overbodig. Ik wil helemaal niet wappen/imoden/smsen/gamen/fotograferen met zo'n ding. Bellen en gebeld worden, daar is ie voor.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Hennie-M
  • Laatst online: 22-02 10:00
nokia 1100 is dan DE telefoon voor jou

Of de Nokia 2300, behoorlijk apart ontwerp en toch super standaard(ja ok er zit dan WEL sms op maar dat zit op echt ELKE telefoon)

[ Voor 64% gewijzigd door Hennie-M op 21-09-2004 23:16 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Januszjes schreef op 21 september 2004 @ 22:29:
Zijn we niet gewoon voorzien?
IK denk van wel, men is verwend.

Ik lees verderop een wens, dat de scherm te lezen moet zijn in de volle zon 8)7
Dat zou wel een uitvinding zijn zeg, een nog uit te vinden "stof" wat niet reflecteerd :X

We zijn verwend, ik heb nog steed mijn SE T68i............

Ik had een 2 jarig (tot01/01/05) abo, anders had ik al lang een 6230 gehad >:)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Verwijderd

amour021 schreef op 21 september 2004 @ 22:23:
[...]

Een camera vind ik ook helemaal niet belangrijk. Hij moet gewoon goed werkende toetsjes hebben, een goed invoersysteem, relatief lange standby en er een beetje elegant uitzien. Natuurlijk is dit allemaal heel subjectief. :)
Fijn om te zien dat er anderen zijn die hetzelfde denken.
Dan is er nog hoop dat er eens een mobieltje voor onze doelgroep gemaakt wordt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 23:51 ]

Verwijderd

Backstage schreef op 21 september 2004 @ 23:39:
[...]

IK denk van wel, men is verwend.

Ik lees verderop een wens, dat de scherm te lezen moet zijn in de volle zon 8)7
Dat zou wel een uitvinding zijn zeg, een nog uit te vinden "stof" wat niet reflecteerd :X
Hey man dat zei ik :( :+

Wel naar de maan kunnen vliegen met je mobiel maar een fatsoenlijk bruikbaar scherm daar denken ze niet aan.
Die ouwe schermen kun je vol in de zon mooi aflezen hoor :P

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Zover ik gehoord heb, zijn ze bij nokia bezig met een telefoon met scheerapparaat...

Denk persoonlijk dat het een fabeltje is, maar wel een idee

don't worry, be happy...

Verwijderd

Raimon schreef op 22 september 2004 @ 09:27:
Zover ik gehoord heb, zijn ze bij nokia bezig met een telefoon met scheerapparaat...

Denk persoonlijk dat het een fabeltje is, maar wel een idee
Ook met oortrimmer of niet :+

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik heb zoiets van. Een telefoon is om te bellen, niet meer, niet minder. Een vriend van mij heeft nu bij een 2 jarig Orange 60 abbo een gratis PDA/Telefoon gekregen. Met camera, groot, lomp. Windwos CE meuk erop, Hardstikke leuk. Maar wat moet je ermee. Foto's knippen heb je toch niets aan, die dingen zijn zo brak dat wil je niet eens zien, laat staan afdrukken. Misschien dat ik ooit nog van gedachten ga veranderen. Maar op dit moment ga ik voor de kleine, compacte telefoons waar je alleen mee kunt bellen, sms en wappen.
/me Calitomnication kijkt naar zijn Samsung A800 Foto's knip ik wel lekker met mijn digicam, weet ik tenminste zeker dat ze mooi zijn.
Kleine kids in groep 6 van de basisschool met de nieuwste Nokia.. Toen ik zo oud was als die kids speelde ik nog met de Lego of Dardabaan...

Voor de rest sluit ik me aan bij Backstage.. we zijn verwend en veel te veel gewend aan de luxe om ons heen...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 09:50
Dardabaan :D vette shit!

Maar goed, ter zake. Ik vind ook dat ze voordat ze een stap voorwaarts doen, eerst een sprong terug moeten maken. Zorg er eerst maar eens voor dat die telefoons fatsoenlijk werken en niet om de haverklap kapot gaan. Er zijn dan een aantal dingen waar ik meteen aan denk:

1) Spatwaterdichtheid, met behoud van design natuurlijk. Ik ben altijd bang dat ik in het water val ofzo, en dat mijn 6230 de pijp uit gaat. (of in een heftige regenbui, whatever)
2) idd fatsoenlijk behuizing
3) Betere ontvangst
4) Fatsoenlijke knoppen, geen wazig joystickje ofzo
5) Een lange standby tijd
6) Alles TriBand, ja zo vaak kom je niet in de states, maar als er bent.... dan baal je wel

Tot nu toe vind ik ook dat de 6230 het meest in de richting komt. Ik ben in vrede met mijn apparaatje :)

Stap voorruit: In tears of the sun, en anderen, hebben de commando's een soort van halsband met daarin de communicatie geregeld. Waterdicht en alles, lijkt me ook wel prima op zich. Ook in een drukke ruimte werkt een microfoon op de keel denk ik wel het best.

King of Cod

• Admiral Freebee
  • Niet online
Angelgamer schreef op 21 september 2004 @ 23:00:
[...]

Zou het niet uberhaubt mogelijk zijn om van een behuizing een antenne te maken?
Ik denk dat de kwaliteit van het signaal dan sterk beinvloed wordt omdat je de telefoon (en dus de antenne) in je hand hebt. In de handleidingen van mobieltjes staat ook altijd dat je de antenne best niet afschermd met je hand of hem aanraakt.

@Xinn: Er zijn zeker wel meer mensen met +/- dezelfde wensen als ons hoor. Het probleem zal zijn dat als er ooit zijn telefoon uitkomt hij waarschijnlijk lekker duur zal zijn (Wij Belgen krijgen geen goedkope of gratis mobieltjes bij onze abbonementen weet je :Y) )

Verwijderd

Microkid schreef op 21 september 2004 @ 20:20:
Kijk even in de recente C't: daar staat al een alles-in-1 smartphone in van Sagem: PDA, MP3 speler, 2 speakers, koptelefoonaansluiting, 32MB ram en MMC en CD cards, optioneel Wlan of bluetooth, infrarood. USB cradle. Verder natuurlijk een Interner Explorer, GPRS. 16 bit scherm van 176x220 en VGA camera met MPEG4 optie. Ofwel : wat wil je nog meer :9~
Ik wil ermee kunnen bellen!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 09:56

Metten

ik hou het graag simpel

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 22:13:
[...]

Metalen telefoons bestaan wel hoor, ze zijn alleen vrij prijzig:

Nokia 8910i

Vertu

Eenvoudige telefoontjes worden ook nog steeds gemaakt, laat je niet intimideren door al het smartphone geweld van tegenwoordig. (nokia 1100, s-e t100)

[ Voor 12% gewijzigd door Metten op 22-09-2004 16:19 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hennie-M schreef op 21 september 2004 @ 23:14:
nokia 1100 is dan DE telefoon voor jou

Of de Nokia 2300, behoorlijk apart ontwerp en toch super standaard(ja ok er zit dan WEL sms op maar dat zit op echt ELKE telefoon)
Sluit deze bezitter van een 1100 helemaal bij aan.

De enige 'luxe' die daar inzit is een zaklamp.

Hopelijk gaat het 2 kanten op: supersimpel (enkel bellen, met 12+4 knoppen (opnemen/afbreken/menu - menu omhoog/omlaag - uitschakelen/aanzetten)) en supermodern (alles in 1: mp3, pda, cam enz.)

Voorlopig blijven we nog wel met dingen die we aan ons oor houden zitten, hoewel er ook langzaam andere modellen komen, zoals de Nokia 7200 + 7700.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Wanneer gaat er eens een samenwerking onstaan tussen Nokia en Victorionox ofzow, een mobieltje met ingebouwd zwitsers zakmes en een aansteker :9

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 09:56

Metten

ik hou het graag simpel

Resistor schreef op 22 september 2004 @ 16:26:
[...]

Sluit deze bezitter van een 1100 helemaal bij aan.

De enige 'luxe' die daar inzit is een zaklamp.

Hopelijk gaat het 2 kanten op: supersimpel (enkel bellen, met 12+4 knoppen (opnemen/afbreken/menu - menu omhoog/omlaag - uitschakelen/aanzetten)) en supermodern (alles in 1: mp3, pda, cam enz.)

Voorlopig blijven we nog wel met dingen die we aan ons oor houden zitten, hoewel er ook langzaam andere modellen komen, zoals de Nokia 7200 + 7700.
Die zaklamp is gewoon een aardigheidje, het is ook niet echt fel ofzo. Maar het kan natuurlijk erg handig zijn als je in het aardedonker iets moet lezen oid.

Verwijderd

Metten schreef op 22 september 2004 @ 16:17:
[...]

Nokia 8910i

Vertu
Je hebt gelijk. Ik wist niet dat die nokia van metaal was.
Jammer dat er zo'n vaag uitschuifmechanisme op zit. Bovendien is hij groter en zwaarder dan m'n nokia 8250. Daar krijg je dan wel een langere standby tijd voor terug maar dat is voor mij nog niet genoeg reden om over te stappen :)

Die Vertu ziet er erg mooi uit, maar zo'n simpel mobieltje van 200 gram met een belabberde standby/spreektijd en een prijskaartje van 6000 euro voor het goedkoopste model (stainless steel) gaat me echt veel en veel te ver :D
Eenvoudige telefoontjes worden ook nog steeds gemaakt, laat je niet intimideren door al het smartphone geweld van tegenwoordig. (nokia 1100, s-e t100)
Als de t100 nou bijvoorbeeld eens een metalen behuizing zou hebben dan zou ik 'm gelijk kopen, maar dat kun je juist bij die goedkopere modellen wel vergeten :|

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 17:49:
[...]

Je hebt gelijk. Ik wist niet dat die nokia van metaal was.
Jammer dat er zo'n vaag uitschuifmechanisme op zit. Bovendien is hij groter en zwaarder dan m'n nokia 8250. Daar krijg je dan wel een langere standby tijd voor terug maar dat is voor mij nog niet genoeg reden om over te stappen :)

Die Vertu ziet er erg mooi uit, maar zo'n simpel mobieltje van 200 gram met een belabberde standby/spreektijd en een prijskaartje van 6000 euro voor het goedkoopste model (stainless steel) gaat me echt veel en veel te ver :D

[...]

Als de t100 nou bijvoorbeeld eens een metalen behuizing zou hebben dan zou ik 'm gelijk kopen, maar dat kun je juist bij die goedkopere modellen wel vergeten :|
Heh, je bent me net voor. Ik ben ook niet zo'n fan van die uitschuifsystemen, het ziet er allemaal wat gevoeliger uit en een enorme stofval. En ja, die Vertu is net iets te duur ;)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De Nokia 2650:

Van dit:

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/pics/forum/2650_01.jpg

Naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/pics/forum/2650_02.jpg

Afmetingen: 85 mm x 46 mm x 22.9 mm

Geen features zoals een crapcamera ofzo, gewoon een foon die een goede grootte heeft om te bellen en compact is om weg te steken. Het beste van beide werelden in mijn oog.

http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/2650/index.html

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 22-09-2004 18:03 ]

Verwijderd

Whaha, is die Nokia afgeleid van een inlegkruisje of zow? :? :P

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Die nokia is trouwens wel gelijk van Titanium, niet een laagje aluminium ofzo ;)
8910i bedoel ik dan, niet die gare clamshell hierboven :)

[ Voor 27% gewijzigd door Paitor op 22-09-2004 18:09 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik denk dat de 6230 in de richting komt van de toekomst. Verwisselbaar geheugen, camera die nog beter wordt.

Ik weet anders niet wat ik meer wil

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 18:04:
Whaha, is die Nokia afgeleid van een inlegkruisje of zow? :? :P
Dat was ook mijn eerste gedachte. Uitgeklapt vind ik hem echt spuuglelijk en ik vind dat een clamshell model wel één extra luxe mag hebben: een extern schermpje zodat je de naam van de beller en de tijd kunt zien zonder de telefoon open te klappen.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Sharkbyte schreef op 22 september 2004 @ 17:57:
De Nokia 2650:

Van dit:

[afbeelding]

Naar dit:

[afbeelding]

Afmetingen: 85 mm x 46 mm x 22.9 mm

Geen features zoals een crapcamera ofzo, gewoon een foon die een goede grootte heeft om te bellen en compact is om weg te steken. Het beste van beide werelden in mijn oog.

http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/2650/index.html
Supertoestel, ik neem dat het voor de vrouwen is, daar hij ook als inleg kruisje word gebruikt

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het inlegkruisje mopje is saai aan het worden hoor... Misschien is het niet jullie smaak maar ik vind hem serieus futuristische looks hebben. Misschien zie ik er geen inlegkruisje in omdat ik geen TV kijk en niet de Always reclame in mijn koppie gedoctrineerd heb :P

Verwijderd

Sharkbyte schreef op 22 september 2004 @ 19:42:
Het inlegkruisje mopje is saai aan het worden hoor... Misschien is het niet jullie smaak maar ik vind hem serieus futuristische looks hebben. Misschien zie ik er geen inlegkruisje in omdat ik geen TV kijk en niet de Always reclame in mijn koppie gedoctrineerd heb :P
Ja maar kom op nou, das tog geen foon? :O ik vind het net zo'n rietjes stijl hebben wat betreft het vouwmeganisme |:(

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Daarom vind ik hem ook cool, het is geen ietsie pietsie klein ding dat je met maar 3 vingers kan vasthouden en heeft een heel aardige stijl. Wit is zowiezo een voorkeurskleur bij mij. Ik vind de GSMs van tegenwoordig minder foon dan deze, deze heeft nog als prioriteit om te bellen, niet om PDA-functies te vervangen of een hele discotheek na proberen te doen met licht en geluid.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hmm...

is dit niet iets wat jullie zoeken?

Lijkt mij opzich wel een leuk ding, maar waar zit de microfoon en luidspreker..of alles via headset? lijkt me ook niet echt stylish met vanaf je pols als je korte mouwen aan hebt.

En de hele dat met zo'n lelijke (groote) bluetooth headset op te lopen zie ik ook niet echt zitten....:/

• TafkaP
Angelgamer schreef op 21 september 2004 @ 20:15:

En krijgen we net als met de GBA ook een retro revival in de mobile telefoons? (http://www.pokia.com/).
Ik moet dus zo'n ding hebben...

Valt niet te bestellen voor zover ik kan zien, is het een idee om een topic te starten over hoe je zelf zo'n ding kan maken, als het al kan???

King of Cod

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Straks moeten we met een M&M gaan bellen zeker ? :P

• TafkaP
sorry maar M&M ontgaat me even totaal

King of Cod

• Knal127
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 15:18

Knal127

Een raar geval...

Metten schreef op 22 september 2004 @ 16:17:
[...]

Nokia 8910i

Vertu

Over metalen telefoons gesproken; de nieuwe Motorola V3 RAZR is toch ook niet verkeerd:

http://www.mobile-review.com/review/motorola-v3-en.shtml

[ Voor 15% gewijzigd door Knal127 op 22-09-2004 23:25 ]

Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......

Pagina: 1