Toon posts:

half d1 to full d1 converteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met het volgende probleem.

Ik heb meerdere filmpjes die ik op een dvd wil zetten. nou is dat niet zo probleem, maar ben ik met DVD lab een heel menu erbij aan't maken. En bij het compileren van die DVD krijg ik de foutmelding dat er full d1 en half d1 movies zijn in het project en dat ze bij sommige dvd spelers niet gedraaid kunnen worden.

Ik heb op google doom9 en tweakers gezocht maar kan niets vinden om deze formaten te converteren.
Kunnen jullie mij daarbij helpen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je hier echt niets tussen vinden? :) Volgens mij helpt deze link je al aardig op weg:

VideoHelp.com Forum Archive - half-d1 question :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 19:43:
En bij het compileren van die DVD krijg ik de foutmelding dat er full d1 en half d1 movies zijn in het project en dat ze bij sommige dvd spelers niet gedraaid kunnen worden.
Dat is alleen maar een waarschuwing van DVDlab, je kunt gewoon verder gaan. In principe is 1/2 dvd gewoon een compliant dvd bestand, ik ben nog geen dvd speler tegengekomen die dat niet afspeelt... Anders brand je hem ff op een RW dan weet je het zeker, maar ik weet bijne wel zeker dat je dvd speler hem afspeelt.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !