Toon posts:

Links openen via Linkbar Frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje.

Ik ben me eerste site aan het maken en heb in Frontpage (ja fout, ik weet het) 2 frames gemaakt.

|A | A |
|M | M |
|E | E |
|1 | 2 |
| | |
-------------------------------------

Nu heb ik in frame 1 een linkbar gemaakt in Frontpage.

In Frame 2 wil ik een wisselende site zetten. maar als ik op de linkbar in frame 1 klik opent de nieuwe site zich ook in frame 1 en frame 2 blijft ongewijzigd.

Hoe kan ik het instellen dat frame 1 ongewijzigd blijft en Frame 2 een andere site opend?

Ik heb de search gebruikt maar kwam niet direct tot mijn antwoord gezien ik jullie html scriptjes niet in me linkbar kan plaatsen.

Dank u

Verwijderd

Als je met de rechter muisknop op hyperlink klikt. In het geopende scherm staat naast de hyperlink een knop met doel dacht ik of iets met eigenschappen, maar daar moet je kunnen vinden dat je de link opent in een bepaald venster of frame.

edit: heb het even nagekeken. Rechtermuisknop op de link -> eigenschappen van hyperlink -> Doelframe -> kies het juiste frame

Dit had je trouwens ook best kunnen vinden in de help van frontpage

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 19:32 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Dat is 1 van de eerste dingen die je moet weten als je met frames gaat werken, nog simpele vragen kun je bijna niet stellen. Ik geloof ook niet dat je gezocht hebt, misschien moet je onderstaande site eens doornemen zodat je een beetje een idee hebt hoe alles werkt.

www.w3schools.com

Verwijderd

Topicstarter
Dat was het!

Page properties -> tabblad general -> Default targetframe

Mijn dank is groot!

Verwijderd

Topicstarter
Me volgende vraagje dan maar weer (ja ik ben erg nieuw hierin)

Ik heb in me linkbar een link gemaakt naar een extern gastenboek (tboek) alleen als ik het in me browser bekijk komt er in de linkbar een kruisje te staan bij m'n gastenboek. me link werkt zelf perfect. In frontpage staat alles wel goed.

Hoe krijg ik dat kruisje weg en me linkbutton te zien in me browser? of heeft het te maken met het feit dat hij doorlinkt naar een externe site?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Misschien moet je het plaatje nog uploaden naar je webspace?

Verwijderd

Topicstarter
nee is geen plaatje maar een standaard knop uit frontpage. Deze worden automatische in mappen gezet. Andere knoppen werken wel goed.

Maar ik maak de balk ff opnieuw

edit: heeft geen zin, blijft niet goed zichtbaar

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 20:15 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lees de handleiding, druk eens op F1, lees eens wat tutorials, leer HTML - dit is echt Basic met een hoofdletter B....

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.