Abit IC7 gaat niet meer aan.

Pagina: 1
Acties:

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:36
ik heb sinds pas een ABIT IC7 met P4 3,0Ghz gehaalt.

Nu heb ik de pc gister aangelaten en kwam net terug van me werk en toen ging alles toch snel net of die een boost van 10x had :| mp3 ging wel normaal.

Ik dacht effe reboten maar nu gaat die helemaal NIET meer aan :( als ik contact maak tussen de POWER + en - gebeurt er gewoon weg niks meer.

Ook de ventilators gaan niet meer aan. Voeding is goed niks mis mee. Hij krijgt gewoon geen power meer zelfs na cmos reset krijgt die geen power.
Het Ledje om de abit ic7 gaat wel aan en brand groen wat betekend dat die voeding heeft.

Iemand idee hoe dit op te lossen..?? Ik baal er van heb dat mobo net een week.En ik had niks opgevoerd omdat ik nog boxed intel cooler had.

[ Voor 7% gewijzigd door rhodium op 21-09-2004 19:17 ]

• Akino
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 10:24

Akino

Dr. Opteron

Bord RMA sturen,.....duh

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:44
:| nutteloze reply, als het niet anders kon, duhh stuurt hij dan rma

maar nu weer ontopic

probeer je batterij er is voor een nachtje uit te laten, dan is je CMOS helemaaal gecleard, met jumper of batt er 10-30 sec eruit clear je je CMOS niet helemaal, wellicht helpt een complete clear.

probeer je cpu is in een andere pc, kan zijn (omdat je zegt dat alles vet snel ging) dat die naar de cpu-hemel is :'(

• Akino
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 10:24

Akino

Dr. Opteron

Omdat A: het hele forum hier al vol staat met...met bord is dood HELP
B: Als je CPU dood is,meestal je bord wel aan gaat
C:Heef geeft zelf al het andwoord dat z'n bord prik heeft,en dit is een Abit ziekte,daarom ben ik zelf ook van Abit afgestapt.

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

Verwijderd

Dit lijkt verrekte veel op mijn probleem :| ik heb hem net vanmiddag teruggestuurd.

• rhodium
Akino schreef op 21 september 2004 @ 20:59:
Omdat A: het hele forum hier al vol staat met...met bord is dood HELP
B: Als je CPU dood is,meestal je bord wel aan gaat
C:Heef geeft zelf al het andwoord dat z'n bord prik heeft,en dit is een Abit ziekte,daarom ben ik zelf ook van Abit afgestapt.
Tja dat meen je niet... vind ik minder heb voor het eerst intel + abit genomen.. :) was nogal AMD fan maar je moet eens alles proberen.. ik ga morgen wel even testen @ werk.. anders even andere pakken :D

• rhodium
Heel raar... vandaag op werk ding getest boot direct op... Stom Abit mobo :)

• El Snorro
  • Laatst online: 29-07 15:29
Rddr schreef op 22 september 2004 @ 20:34:
Heel raar... vandaag op werk ding getest boot direct op... Stom Abit mobo :)
Met zelfde cpu?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• rhodium
Oke weer even een update... hij heeft het goed gedaan tot vandaag nu heb ik weer het zelfde probleem alleen hij wil wel weer aan maar hij blijft te snel alware.

Niet meer leuk dit.. Ik heb de laaste bios er op staan maar blijf het probleem behouden...!!
Pagina: 1