[MP3] Loop

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik zit met een probleepmje...anders had ik dit topic niet geopend maar goed :P
Het gaat om het volgende;

Een vriend van me wil proberen zelfgemaakte en van anderen ontvongen MIDI-files omzetten naar MP3 formaat, zodat hij deze bestanden eenvoudig kan uitwisselen en afspelen op een MP3 speler. Nou speelt die vriend van me ook in een bandje en wil hij tijdens optredens fragmenten van die MP3 files gebruiken, waarbij hij ze in een 'loop' wil afspelen...

Dat converten dat is niet zo moeilijk, dat heb ik gedaan met een converter die ik op inet heb gevonden, maar die loop, hoe doe ik dat? ik heb al beetje op google en op de got search gezocht maar ik kan niet echt iets nuttigs vinden, iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 20:17

Nik

Gewoon een stukje eruit halen wat je wilt laten loopen, en dan op "replay" zetten?

Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
ik wil zelf niet constant op repeat hoeven zetten, maar dat ie automatisch een bepaald aantal keer doet herhalen en dan vanzelf stopt na het aantal keer wat ik heb ingevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 20:17

Nik

Dan zul je met apparatuur moeten gaan werken. Als je het via de PC wil doen, zijn er veel mogenlijkheden.

Een leuk voorbeeld is "Tracktor DJ Studio" (en varianten daarvan). Daar kun je zelf tijdens een MP3 een begin en een eindpunt instellen, en laten loopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70513

bpm studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
ik heb even aan een vriend gevraagd, hij zegt dat ik Fruity Loops daar wel voor kan gebruiken... iemand ervaring met dit programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120591

Als je m op minidisc zet kun er vrij makelijk een loop uit editten naar een losse track. Je begint dan met het begin, en als je in de loop zit zet je hem op repeat 1, en als je klaar bent haal je repeat eraf en word het einde gespeeld. Op een Sony minidisc deck word er naadloos gerepeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
oke, bedankt voor jullie replies tot dusver, zo kom ik wel een eindje verder denk ik _/-\o_
Pagina: 1