Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adsl Lite van Wanadoo Valt steeds uit bij Telefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo peepz,

Mijn vriendin heeft sinds paar weken Wanadoo Adsl Lite, maar elke keer als je gaat bellen, of gebeld word en iemand de telefoon op neemt, valt het internet uit.

Volgens wanadoo, omdat het een LITE abo is, is dat normaal...

Is dat echt zo???

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Nee dat hoort niet zo...En dat de verbinding eraf vliegt komt doordat die telefoon vóór de splitter aangesloten is.

Zet die maar achter de splitter en dan is het probleem opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door PSspike op 21-09-2004 18:47 ]

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 12:59

GieltjE

Niks te zien...

volges mij kan het goed zijn dat je niet gesplit hebt en het modem op de telefoon lijn hebt hangen dan krijg je dat.

Damn PSspike was me voor

[ Voor 11% gewijzigd door GieltjE op 21-09-2004 18:47 ]

Hell / 0

• Lieuwe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 15:53
Dan zit of de splitter verkeerd tussen de telefoonlijn, of de splitter is defect.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 07:54

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Had iemand de splitter al genoemd? :P

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
hehe >:) splitter de split

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
;)

Gevalletje telefoon toestel voor ipv achter de splitter aangesloten. Kans op defecte spltter is nihil.

Zorg dat (zoals in het boekje ook staat) de adsl-splitter netjes voor alles is aangesloten.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 20:50
Het lijkt mij niet normaal. Maar ik vraag me af of je de modem netjes aan de telefoonlijn hebt aangesloten.

De splitter moet als eerste bij het hoofdaansluitpunt, meestal de woonkamer, en aan de splitter de modem en de rest van de telefoonaansluitingen.

Als dit niet werkt kun je alle bedrading eens nalopen. Of als er veel telefoons e.d. aangesloten zitten haal ze dan allemaal eraf totdat er nog maar één over hebt en kijk of de storing weer optreedt.

Succes

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Toppie helpdesk, die lui van wanadoo....wat een advies!

Ik sluit me trouwens aan bij PSspike. ;)
Pagina: 1