AOpen GeForce FX5200 geeft conflict

Pagina: 1
Acties:

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 15:00
Ik post even namens mijn vriendin het volgende probleem (de enige informatie die ik kan leveren is de informatie die mijn vriendin mij doorgeeft door de telefoon.)

Ze heeft vandaag een GeForce FX5200 gekocht en probeert deze nu aan te sluiten. Het betreft hier een PCI versie van deze kaart. De kaart is correct geinstalleerd in de PCI slot maar als ze nu de PC opstart met de monitor aangesloten op de kaart dan begint de computer drie keer te piepen en valt haar monitor uit. Nadat ze de monitor weer aangesloten had op de onboard GPU zag ze dat Windows deze kaart wel detecteerde, en heeft ze de drivers geinstalleerd (wat geen verschil maakte). Iemand enig idee wat hier mis zou kunnen zijn?

Ze heeft een AMD Athlon tussen de 700Mhz en 1Ghz (ze weet haar snelheid niet precies), met 256mb sdram. Normaalgesproken maakt ze gebruik van een on-board GPU.

Ik bel haar zo even en dan post ik hier wat meer informatie over haar PC. Wel handig om te weten wat voor moederbord ze heeft.

Edit:
Probleem is al opgelost. Ze had natuurlijk de instellingen in haar BIOS niet veranderd. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door AuC op 21-09-2004 19:08 ]