Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste 256mb mp3 speler ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een mp3 speler met 256 mb geheugen. ik ben van plan niet meer uit te geven dan 200 euro en dat lijkt me ook meer dan genoeg. mijn oog viel op de ez-av emp-400 en de cowon iaudio 4. weet iemand nog anderen dan deze twee of heeft ie ervaring met deze twee.

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

[rml][ MP3] EZAV EMP-400 Mini-Xen[/rml] heeft wat info over de ez-av emp-400.

http://www.gearlive.com/archives/2004/09/cowon_iaudio_4.html is een review van de cowon iaudio 4.

Beide vond ik via Google in de eerste 5 resultaten.

[ Voor 197% gewijzigd door Device Manager op 21-09-2004 18:53 ]

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:10:
ik ben op zoek naar een mp3 speler met 256 mb geheugen. ik ben van plan niet meer uit te geven dan 200 euro en dat lijkt me ook meer dan genoeg. mijn oog viel op de ez-av emp-400 en de cowon iaudio 4. weet iemand nog anderen dan deze twee of heeft ie ervaring met deze twee.
Ik ben zeer gecharmeerd van de Iaudio4, heb deze namelijk zelf. Het handige van deze speler vind ik de uitmuntende geluidskwaliteit in combinatie met het slanke design. Verder ben ik geen fan van een ingebouwde accu (emp-400). Hoewel je er een reisadapter bij kan kopen vind ik het aanschaffen van AAA batterijtjes toch heel wat handiger als je bijvoorbeeld op reis gaat. Inmiddels heb ik de emp-400 gehoord, het standaard geluid doet niet veel onder voor de Iaudio4, maar met equaliser aan vind ik BBE toch heel wat lekkerder klinken dan SRS, dus dat is weer een voordeel imo voor de Iaudio4.

Ik zou alleen de emp-400 kiezen als je USB2.0 wilt, hetzelfde geldt voor de Iriver serie 700 en 800, deze zijn kwa geluidskwaliteit inferieur, maar hebben als voordeel de snellere overdracht en de batterijduur! Aan jou de keus!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Bernd, verdiep je eerst eens wat er te krijgen is op de markt in dat segment, uit je topicstart maak ik namelijk erg weinig eigen inzet op ;) Kijk gewoon op je gemak verschillende reviews door, stel je budget vast en maak een keuze. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.