[Trust] Toetsenbord met andere functies :?

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57
Ik heb gisteren een Trust Easy Scroll Silverine toetsenbord gekocht, en hij is best handig ivm een extra scrollwiel op het toetsenbord enzo, en nu heeft dat ding allemaal extra knopjes, zoals Email en Search etc, en die kan ik allemaal instellen in de software, maar wat ik nou niet kan instellen, is de verdomde F5 toetsen die hij veranderd heeft, F5 is geen refresh meer, en zelfs in counterstrike wil mijn F12 toets niet reageren.. Ook printscreen werkt niet, het lijkt of de keys een andere functie gekregen hebben. Ik heb op google gezocht, en de trust manual doorgelezen, maar ik kom nergens dit "probleem" tegen..

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft/had, en de oplossing gevonden heeft? Ik hoor het natuurlijk graag :P

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
Weet je zeker dat je dat (zoals bij Logitech) niet met de software of een soort "F-lock" knop kunt uitzetten?

• danslo
Ik zou willen dat ik een screenshot kon maken om te laten zien wat ik alleen kan instellen, maar ik heb alle 3 de opties in de firmware helemaal doorgespit maar niks over F toetsen, alleen die toetsen die er door trust in gezet zijn.

Verwijderd

Wat staat er in de manual ?
Wat zegt de helpdesk/site van Trust ?

Wat misschien ook helpt, is software en drivers de-installeren en opnieuw installeren ?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 17:57 ]

• danslo
Hehe, ik denk dat dit "hoort", op de F toetsen staan ook andere woordjes, zoals: Help, New, Open, Save, Replace etc.. en aan de voorkant staat F1, F2, F3, ik denk niet dat dit per ongeluk er in zit oid :P
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 17:56:
Wat staat er in de manual ?
Wat zegt de helpdesk/site van Trust ?

Wat misschien ook helpt, is software en drivers de-installeren en opnieuw installeren ?
cls schreef op 21 september 2004 @ 17:51:
Ik heb gisteren een Trust Easy Scroll Silverine toetsenbord gekocht, en hij is best handig ivm een extra scrollwiel op het toetsenbord enzo, en nu heeft dat ding allemaal extra knopjes, zoals Email en Search etc, en die kan ik allemaal instellen in de software, maar wat ik nou niet kan instellen, is de verdomde F5 toetsen die hij veranderd heeft, F5 is geen refresh meer, en zelfs in counterstrike wil mijn F12 toets niet reageren.. Ook printscreen werkt niet, het lijkt of de keys een andere functie gekregen hebben. Ik heb op google gezocht, en de trust manual doorgelezen, maar ik kom nergens dit "probleem" tegen..

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft/had, en de oplossing gevonden heeft? Ik hoor het natuurlijk graag :P

[ Voor 74% gewijzigd door danslo op 21-09-2004 17:59 ]

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:48
is er geen "extra" toets op het toestenbord om de F-functies aan en uit te zetten...?

(net als bijvoorbeeld voor de Numpad-functies op een laptop-bordje)

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1