Toon posts:

Ghost backup terug zetten zonder diskette of toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
ik heb net wat zitten proberen maar ik vraag me af of wat ik wil wel mogelijk is.
Wat ik zeg maar wil is bijvoorbeeld een norton Ghost image van de partitie C: terug zetten zonder een diskette en zonder dat ik op enter hoef te drukken wanneer hij boot voor het terug zetten.

Ik wil dus zeg maar dat ik via remote desktop (radmin) op mijn server kan zeggen van 'hup installeer die image', zodat windows er opnieuw opstaat met de globale instellingen. Ik wil dus ook dat hij dit volledig automatisch terug zet nadat ik in windows iets aanklik (of een optie in het programma kies) en niet vraagt om een enter of iets anders terwijl hij het terug zet na de boot, aangezien ik thuis zit en die server in Amsterdam.

Weet iemand of dit uberhaupt wel mogelijk is? is het niet met Ghost dan een ander programma wat het zelfde kan?

Met vriendelijke groet,
Xeron

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is meer iets wat specifiek met Ghost te maken heeft - ik ga je topic dan ook nog eventjes verplaatsen naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
norton ghost heeft ook uitgebreid pakket
hiermee kan je over het netwerk (zelfs draadloos) vanaf een CDtje booten en dan van een server af je image direct downloaden.

je maakt dus een boot CDtje, die doe je er in, en als ie klaar is haal je hem er weer uit
dan reboot ie zelfs automatisch en ben je klaar.

This message was sent on 100% recyclable electrons.