als ik betanden download van inet kapt mijn ie ermee bij 3.99 GB, ik heb windows xp en ntfs, weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen/omzeilen?
hmm waarschijnlijk dus geen ntfs want anders lijkt me dat hij er niet mee moet kappen fat32 support geen grotere filesizes als 4 gig
Verwijderd
blaa... loop niet op te letten .. fat16 = 2gig max / fat32 = 4gig maxmartijnf schreef op 21 september 2004 @ 17:04:
hmm waarschijnlijk dus geen ntfs want anders lijkt me dat hij er niet mee moet kappen fat32 support geen grotere filesizes als 4 gig
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 17:11 ]
Vertel eens wat meer. Welk OS? Wat voor software draait daar nog meer op? Virusscanners? Wat voor internetverbinding heb je? Welke ISP?harryslinger schreef op 21 september 2004 @ 17:08:
70 gig vrij en echt ntfs
Hier kan natuurlijk niemand iets mee.
Test het eens onder Firefox of een dloadmanager... IE heeft dat nou niet echt...
Krijg je ook een foutmelding ofzo?harryslinger schreef op 21 september 2004 @ 17:08:
70 gig vrij en echt ntfs
Ey!! Macarena \o/
FAT16 == 2GB max, FAT32 == 4GB max, NTFS == zo groot als partitie. Zie ook hier.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 17:08:
[...]
volgens mij support fat32 geen files groter dan 2 gig....
[ Voor 24% gewijzigd door Shedman op 21-09-2004 17:15 ]
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
ik heb windows xp zonder service pack 2, als virusscanner heb ik bitdefender, zonder virus scan maakt niet uit, ik heb als internet provider @home, bij mijn huisgenoot met linux gaat het wel goed, heb firefox nog niet geprobeerd die zal ik straks even testen, kopieren van een file > 3.99 GB van huisgenoot zijn computer gaat wel goed en hij geeft geen foutmelding, blijft alleen met het scherm dat hij aan het downloaden is en hij 3.99 gb heeft gedownload en doet dan verder niets meer.
Kan het zijn dat je "Temporary Internet Files Folder" niet groot genoeg staat ingesteld? (zie opties in IE)
[ Voor 33% gewijzigd door Neobahamuth op 21-09-2004 17:22 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
das een goeie, zal even kijkenNeobahamuth schreef op 21 september 2004 @ 17:19:
Kan het zijn dat je "Temporary Internet Files Folder" niet goort genoeg staat ingesteld? (zie opties in IE)
Als het een gewone download is dan komt die als het goed is daar niet eens in terecht.Neobahamuth schreef op 21 september 2004 @ 17:19:
Kan het zijn dat je "Temporary Internet Files Folder" niet groot genoeg staat ingesteld? (zie opties in IE)
[afbeelding]
Met wat voor bestanden heb je problemen dan?
Bij mij wel hoorMADG0BLIN schreef op 21 september 2004 @ 17:23:
[...]
Als het een gewone download is dan komt die als het goed is daar niet eens in terecht.
Als ik een download van 700 MB (Linux ISO) of zo heb gedaan, issie eerst een halve minuut bezig om het naar de goede schijf te kopieren vanuit temp inet files...
hij stond op 1200 mb, heb hem nu op 10 gig gezet, dus dat zal het probleem niet meer zijn, ben nu aan het testen met firefox.MADG0BLIN schreef op 21 september 2004 @ 17:23:
[...]
Als het een gewone download is dan komt die als het goed is daar niet eens in terecht.
het zijn dvd bestanden (*.img)
da's geen bullshit .. op een FAT schijf kan een bestand maximaal een omvang van 4GB hebben. daarboven kan het niet meer worden aangesproken. NTFS heeft hier geen last van.
gaat dus niet om je schijfomvang maar om de bestandsomvang
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
nou ja, dat is ook verder geen disscussie bij dit probleem, want ik draai met ntfs-ScuL- schreef op 21 september 2004 @ 17:27:
da's geen bullshit .. op een FAT schijf kan een bestand maximaal een omvang van 4GB hebben. daarboven kan het niet meer worden aangesproken. NTFS heeft hier geen last van.
was een reactie op BassieP die inmiddels weg isharryslinger schreef op 21 september 2004 @ 17:28:
[...]
nou ja, dat is ook verder geen disscussie bij dit probleem, want ik draai met ntfs
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
met firefox gaat het ook niet goed, staat hij opeens op -7 kb
Komt waarschijnlijk doordat de bestandsgrootte in een unsigned 32 bits integer wordt bijgehouden. Daar past maximaal het getal 4294967295 in, oftewel precies 4 GB. Als hij daar overheen gaat begint hij dus weer bij 0.harryslinger schreef op 21 september 2004 @ 22:34:
weet je zeker dat ook je C-schijf NTFS is? je download namelijk eerst naar je Temporary Internet Files op de C, en dan pas verplaatst hij het naar de doelschijf.
Dat zou ook verklaren waarom een bestand van >4GB kopiëren van je huisgenoot PC wel goed gaat, dan gaat het niet via de C-partitie
Dat zou ook verklaren waarom een bestand van >4GB kopiëren van je huisgenoot PC wel goed gaat, dan gaat het niet via de C-partitie
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
beide partities zijn ntfsOnTracK schreef op 21 september 2004 @ 22:41:
weet je zeker dat ook je C-schijf NTFS is? je download namelijk eerst naar je Temporary Internet Files op de C, en dan pas verplaatst hij het naar de doelschijf.
Verwijderd
En met een 'echte' downloadmanager (ie getright)harryslinger schreef op 21 september 2004 @ 22:34:
Pagina: 1