☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Deze zijn "wireless" of met een kabeltje, en lijken mij van die knipperbrillen.
Tenzij je een 100hz+ monitor hebt word je daar hartstikke scheel van.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
En als je niet scheel wordt krijg je er in elk geval hoofdpijn van... maarja, misschien is het iets anders... maar je kent niemand die zo'n bril heeft dus?
[ Voor 4% gewijzigd door NWD.neoMagic op 21-09-2004 16:41 . Reden: Woordje teveel ;) ]
Verwijderd
Minimum 70Hz refresh rate suggested (A refresh rate of higher recommended)
lijkt me dus idd zo'n knipperbril.
Nope, jammer genoeg nietNWD.neoMagic schreef op 21 september 2004 @ 16:41:
maar je kent niemand die zo'n bril heeft dus?
Ben wel heel benieuwd of er iemand persoonlijke ervaringen met die dingen heeft?
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Vooral spellen met snelle actie niet. Ik heb Tomb Raider zo nog gespeelt.
Het is leuk voor even, maar niet voor $99
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Je moet even klooien met settings en dan heb je soort van 3d beeld in je spellen. Ik zeg soort van omdat het niet altijd werkt. Overgins speelt het niet lekker en heb je na 5 minuten die bril alweer af. Zijn echt hoofdpijn dingen en denk dat mensen die vatbaar zijn voor epilepsie er helemaal niet aan moeten beginnen.
Misschien dat deze bril lekkerder op zit, maar refreshrate is nogsteeds hetzelfde en afhankelijk van je 3d kaart. En erg irritant.
Mijn advies: Niet kopen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Windows PC 95/98/ME/2000/XP
CRT monitor (no laptops or LCD screens)
mmm en ja erg veel hoofdpijn even leuk maar daarna auwww
kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Dat zal wel komen door het ghosting effect.kolderindekop schreef op 21 september 2004 @ 16:58:
System Requirements for Gaming:
Windows PC 95/98/ME/2000/XP
CRT monitor (no laptops or LCD screens)
micheljansen.org
Nou nee, een LCD of TFT scherm heeft géén refreshrate zoals een CRT monitor dat heeft omdat LCD/TFT geen beeldbuis heeft maar een oplichtende plaat die continu brandt (en niet knippert).Dat zal wel komen door het ghosting effect.
Een TFT heeft wel degelijk een refresh rate (hoe denk jij anders dat alle beeldpunten van kleur veranderen?), maar dat merk je in de praktijk niet.NWD.neoMagic schreef op 21 september 2004 @ 17:44:
[...]
Nou nee, een LCD of TFT scherm heeft géén refreshrate zoals een CRT monitor dat heeft omdat LCD/TFT geen beeldbuis heeft maar een oplichtende plaat die continu brandt (en niet knippert).
In de zin van een refresh rate zoals je die hebt bij een CRT heeft een TFT inderdaad geen refresh rate
micheljansen.org