Hallo beste mensen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Ik wil dus graag een eigen website. Heb daarom Webpro aangeschaft, aangezien ik niet echt zin heb om me teveel in HTML enzo te gaan verdiepen. Mijn passie ligt toch meer bij het foto's maken/bewerken. Nu wil ik dus op mijn website ook Jalbum gebruiken. En wel zo, dat als ik op mijn hoofdpagina ben, ik met een 'knop' naar dat foto album ga. Ik had dus al wat geprobeerd, dus een paar foto's in een album gezet, album gemaakt en toen naar mijn ftp server sturen. Dat werkte op zich wel, maar dan kom ik dus meteen bij mijn fotopagina als ik mijn internet adres intik. Als ik dus een knop maak met webpro, kan ik die door laten linken naar een bestand, een www, een ftp of een email. Moet ik zo'n album nu opslaan in jalbum en dan met bestand doorlinken, of via jalbum zelf sturen naar de ftp, en via WS-FTP iets aanpassen.
Ik hoop dat iemand mij snapt, en ook wil helpen. Ben al een heel eind gekomen zonder hulp, maar zit nu echt op een dood spoor.
ps, ik heb ook al de zoekfunctie gebruikt, maar misschien niet goed genoeg. Een bruikbare link , ook goed.
Alvast bedankt, roel
Ik hoop dat iemand mij snapt, en ook wil helpen. Ben al een heel eind gekomen zonder hulp, maar zit nu echt op een dood spoor.
ps, ik heb ook al de zoekfunctie gebruikt, maar misschien niet goed genoeg. Een bruikbare link , ook goed.
Alvast bedankt, roel