Standaard signature Exchange 2000

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-08 12:33
Beste Tweakers!

Ik heb hier een vraagje over Exchange.
Hoe kan ik onder ieder uitgaande mail van ons bedrijf een standaard signature zetten? Ik denk hierbij aan ons bedrijfsnaam, adres en eventueel een plaatje (als dat mogenlijk is).

We draaien hier Exchange 2000 onder Windows 2003. Ik moet het ook weten voor Exchange 2003 voor een ander bedrijf.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als ik een beetje ga [google=Exchange add signature] dan lijkt het erop alsof het alleen via 3rd-party tools te regelen is :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Vinnie84
Ik ben ook druk bezig met te kijken maar ben het ook niet tegen gekomen.
Vreemd... Maar het is toch wel mogenlijk? Als het goed is moet het mogenlijk zijn om een standaard signature onder elk uitgaande mail te zetten van elke gebruiker... Alleen van dat plaatje weet ik niet zeker (url naar webserver maybe?).

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Dat is in Exchange niet mogelijk, je hebt hiervoor extra tools nodig.
Bij ons is het bijvoorbeeld de virusscanner die onder ieder uitgaand mailtje een tekst plakt :P

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Vinnie84
Het is dus niet mogenlijk? Zowel niet in Exchange 2000 en/of 2003?

Das geen gek idee van de Virusscanner. Ik heb een artikel gevonden op de MS site maar dat gaat eigenlijk over disclaimers maar dat haalt niet want eht is wel een beetje het idee waar ik heen wil. Het probleem is dat hier ook wordt aangegeven dat je OF een script moet schrijven OF het moet regelen met 3rd-party tools.
Ik zal voor de nieuwsgierige onder ons het linkje even plaatsen.

http://www.microsoft.com/...s_in_e-mailberichten.aspx

[ Voor 9% gewijzigd door Vinnie84 op 21-09-2004 16:37 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Vunzz schreef op 21 september 2004 @ 16:33:
Dat is in Exchange niet mogelijk, je hebt hiervoor extra tools nodig.
Bij ons is het bijvoorbeeld de virusscanner die onder ieder uitgaand mailtje een tekst plakt :P
onzin

http://support.microsoft....s;317680&Product=exch2003

kan wel degelijk met exchange 2003 (out of the box) je moet alleen even wat scripten

TS had de link dus ook al gevonden :)

www.gfi.com heeft overigens wel een **freeware** versie van mailessentials op de site, deze kan je ook een disclaimer geven

[ Voor 16% gewijzigd door Zwelgje op 21-09-2004 18:48 ]

A wise man's life is based around fuck you

• Vinnie84
Yo Zwelgje! Thanks voor de info! Ik ga ff tjekken ben namelijk weer op het werk...... (goedemorgen :) )

• Vinnie84
Ik heb even gekeken maar het is wel limited freeware... Maar dit is al een stap in de goede richting want dit kan ik 60 dagen proberen voor unlimited users.
Het valt me wel op dat veel van die pakketten / addons hetzelfde zijn.

Kent iemand nog een goede signature/disclaimer add on?
Liefst goedkoop en in Nederlandse taal....

Ik zelfs ben er drie tegen gekomen namelijk: GFI, eXclaimer en Disclaimit.
Ik kom als goedkoopste uit bij mxClaim, dit omdat deze duidelijk het goedkoopste is. Iemand ervaringen met dit of een van de andere pakketten?

De site van mxClaim: http://www.customermagnet.../product.php?product_id=1

[ Voor 51% gewijzigd door Vinnie84 op 22-09-2004 11:28 ]

Pagina: 1