wincom1.exe

Pagina: 1
Acties:

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Topicstarter
Ik zit met een probleem, mijn antispyware tool (Webroot Spy Sweeper) heeft een op mijn computer een bestandje gevonden dat wincom1.exe heet. Op het moment dat ik het door spy sweeper laat verwijderen, staat het er na een paar seconden weer in, hetzelfde als ik het handmatig verwijder. Ik heb al in google gezocht en kan alleen een vage thread vinden dat het niet om spyware maar om een trojan zou gaan, en verder geen nuttige tips over verwijdering ervan. Bij de search van GOT kon ik gek genoeg helemaal niets vinden. Het bestandje staat in de windows32 map. Heeft iemand enig idee wat het is en hoe ik het kan verwijderen? Ik heb het ook al geprobeerd met Ad-Aware en die vind het niet eens.

Groetjes Gideon

[CM] Flightcase Mod

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

En je hebt ook al met een virusscanner gescanned? Desnoods een online virusscanner. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Topicstarter
Ik heb gekeken bij running processes en daar staat hij niet bij. Ik heb ook de online virusscanner geprobeerd en ook die ziet het niet als virus...Maar het lijkt me toch niet normaal dat er opeens een wincom.exe opduikt die je niet kan verwijderen omdat hij steeds weer terug komt...
Heeft iemand anders nog ideen of tips?

Gideon

[ Voor 33% gewijzigd door Gnuitenjong op 21-09-2004 17:07 ]

[CM] Flightcase Mod

• Vondelpark
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 19:43
Heb je hem ook al eens door de jotti-scan gehaald? (http://virusscan.jotti.dhs.org)

Dit heeft mij wel eens geholpen.

Computer says, noo