Toon posts:

Acer 1356 hangt tijdens opstarten op usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit topic hier goed staat, ander verplaats hem maar!

Ik heb een probleem, ik heb een acer 1356 lmi en als ik deze opstart met een usb muis in de usb poort dan blijft hij hangen, nog voordat hij de bios doorloopt.

Als ik de muis er dan uit trek, dan huppelt ie gewoon verder alsof er niets aan de hand was. (het is dus opzich niet zo erg, maar wel lastig) ;)

Zonder muis opstarten doet ie ook gewoon goed.

Ook met andere usb apparaten doet ie dit.

Wat is hier fout?

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Niet goed dus ;) Want het ik zie niet hier staan welk OS je gebruikt en ga er ff vanuit dat dit een HW/Bios probleem is.... eens kijken waar die heen mag

Complete Systemen & Laptops volgens mij, anders kicken ze hem daar wel weer verder.....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat ie verkeerd stond, zal volgende keer iets beter kijken, maar mijn besturingssysteem is WinXP

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01-2025

Ben1985

Tatatata!

Misschien dat het aan de usb poort ligt, ik heb dat ook eens gehad en toen ik hem in een andere poort prikte deed ie weer normaal.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro