Toon posts:

Microfoon

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jah waar zal ik beginnen...

Wel mijn Micro werkt dus niet meer. Ik heb alles gecontroleerd kwa instellingen. (Muted, of micro wel geselecteerd was, volume) Ik heb zelf een format geprobeerd aangezien er toch nog niks op men pc stond vanwege een eerdere format (virusjes). Maar tevergeefs, het kon niet baten. de micro werkt nog steeds niet terwijl alle driver goed geinstalleerd zijn...

Nu ga je me vrage is je micro niet kapot... Neen want ik heb er meerdere geprobeerd. en hij zit ook niet in het verkeerde gaatje.

Probleem vastgesteld: toen ik UT aan het spelen was wou ik twee ini's verplaatsen zodat ik men oude instelling terug had dus ik deed alt+enter om windowed te gaan. (terwijl zat ik op teamspeak en kon ik nog praten) toen ik UT weer opende kon ik niks meer zeggen... vervolg was de format om mssn die mic weer op gang te krijgen.

Contacteer me op msn of stuur een e-mail naar thagodfather_84@hotmail.com ... ik kijk niet vaak op forums

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:47:

Contacteer me op msn of stuur een e-mail naar thagodfather_84@hotmail.com ... ik kijk niet vaak op forums
Heb je jouw mic ook in een andere PC geprobeerd?

En het is hier geen afhaal-chinees... Je moet dan zelf maar even kijken of er nieuwe replies bijgekomen zijn ;)

[ Voor 31% gewijzigd door BtM909 op 21-09-2004 15:58 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Jah waar zal ik beginnen...

[...]

:D

Sorry, kon het niet laten!

Kan je niet even testen met een andere soundcard?

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 21-09-2004 15:56 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, zo werkt dat natuurlijk niet. Als je graag hulp wil, zul je toch hier moeten blijven kijken. We zijn geen pipo's die je achter je kont aan gaan dragen!

Verder geef je wel erg weinig (geen) info, buiten dat je een micrfoon hebt die het niet doet..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Denk je dat je met die instelling ooit hulp krijgt?

Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Dit topic is gesloten.