Oude koeien....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Ok ik ben behoorlijk scheef en kijk niet naar data, moet ik dus voortaan doen anders loop ik me gek te posten :P. Maar er staan posts in het forum die 3 jaar of ouder zijn...waarom staan deze er nog, om het een nieuw leven in te blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oude posts beantwoorden vaak nieuwe vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29
Jij wil dat alle posts ouder dan een jaar verwijderd worden of wat? :?

Handig ding zo'n search, vooral als er dan geen topics meer zijn om in te zoeken! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mmm......

Ze blijven bestaan als referentie materiaal. Ouwe posts en topics zijn te herkennen aan een dikgedrukte datum van de posting en een uitroeptekentje (bij de quotes).

Daarnaast is het Quick Reply venster niet zichtbaar, dus redelijk herkenbaar dat je een antiek topic aan 't kicken bent :)

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 21-09-2004 15:31 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je de oude topics zo goed met de Search kan terugvinden, dan had je deze vast ook wel kunnen vinden ;)
zoeken naar "oude topics omhoog kicken" in Lieve Adjes

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 21-09-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
Hey BalusC

echt...vergeef me voor mn scheefheid...ik zal er beter op letten, op het moment zit ik hier 10 dingen tegelijk te doen, kunnen mn brains niet tegen denk ik :s...:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 16:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:33:
Hey BalusC

echt...vergeef me voor mn scheefheid...ik zal er beter op letten, op het moment zit ik hier 10 dingen tegelijk te doen, kunnen mn brains niet tegen denk ik :s...:S:S
Dan zie ik maar twee mogelijkheden
• Minder dingen tegelijk doen
• Je brains upgraden :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mr. Liu schreef op 21 september 2004 @ 15:38:
[...]

Dan zie ik maar twee mogelijkheden
• Minder dingen tegelijk doen
• Je brains upgraden :P
ff een kleine update:

• Niet zoveel MSN'en (Smilies :X )

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik zie GoT als een enorme kennisdatabase. Een soort van encyclopedie en daar scheur je geen bladzijden uit.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

HawVer schreef op 21 september 2004 @ 18:48:
Ik zie GoT als een enorme kennisdatabase. Een soort van encyclopedie en daar scheur je geen bladzijden uit.
Dat niet alleen: een forum als dit is ook een discussieforum :) Er worden niet alleen feiten en nieuwtjes over en weer gedeeld, maar ook meningen. En die zijn bij heel veel onderwerpen nogal wat belangrijker dan kale koude feiten: die laatsten staan vast, meningen niet :).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01
Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:27:
..Maar er staan posts in het forum die 3 jaar of ouder zijn...waarom staan deze er nog, om het een nieuw leven in te blazen?
Da's ons collectief geheugen. Hoe zou jij het vinden wanneer we bij jou alle herinneringen van meer dan één jaar oud wissen? :P

Vergeet niet dat naast technobabble, problemen, oplossingen e.d. je hier ook met een community van doen hebt, een community met een kleurlijk verleden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
Abbadon schreef op 21 september 2004 @ 21:30:
[...]

Da's ons collectief geheugen. Hoe zou jij het vinden wanneer we bij jou alle herinneringen van meer dan één jaar oud wissen? :P

Vergeet niet dat naast technobabble, problemen, oplossingen e.d. je hier ook met een community van doen hebt, een community met een kleurlijk verleden :)
Zou het niet erg vinden eigenlijk......geformatteerd brein...een schone lei

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01
Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 23:27:
[...]

Dat meen je niet serieus; geen herinneringen is geen ervaringen en dus geen wijsheid. Maar het geeft wel aan waarom je dit topic bent begonnen :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 23:27:
[...]
OCh, de meeste mensen willen wel eens wat ouwers proberen. Een Athlon of zo, of Win98.... en die info hebben we dus ook nog.

Ik snap het niet, je hebt toch echt enkele jaren terug leren eten, schrijven, lopen en zindelijk zijn. Wil je werkelijk weer huilend in je broek plassen?

* Delerium denkt dat ervaringen altijd ten goede keren.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Alle oude topics sluiten kan ik wel nog inkomen, zodat er geen mensen topics van 3 jaar geleden zouden kunnen kicken, maar helemaal verwijderen? Nee hoor, helemaal niet nodig :)

Verwijderd

Abbadon schreef op 22 september 2004 @ 17:09:
[...]

Dat meen je niet serieus; geen herinneringen is geen ervaringen en dus geen wijsheid. Maar het geeft wel aan waarom je dit topic bent begonnen :+
Interessant onderwerp voor W&L, is iets wel echt gebeurd als het nergens is neergeschreven en niemand het weet :?

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[...]

:D

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:49
Ach, wat is wijsheid. Zei een of andere filosoof uit de oudheid niet 'het enige wat wij weten is dat we niets weten'? En wie zegt dat ervaring wijsheid is? Je kunt toch ook wijsheid hebben zonder ervaring of zonder herinnering? :+ (Klik hier voor meer wijsheden :) )
Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:27:
Ok ik ben behoorlijk scheef en kijk niet naar data, moet ik dus voortaan doen anders loop ik me gek te posten :P. Maar er staan posts in het forum die 3 jaar of ouder zijn...waarom staan deze er nog, om het een nieuw leven in te blazen?
Nu weer even on-topic: je kunt oude topics vaak makkelijk herkennen doordat de datum dikgedrukt staat en er een waarschuwingsteken bij het replysymbool staat. Je bent niet alleen, het komt vaker voor dat mensen de neiging hebben om op een oud artikel te gaan reageren.

offtopic:
Misschien is het tijd voor een nieuwe foolproof-template. Zo eentje waar overal bijstaat 'Weet je zeker dat je dit wilt doen?'.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:33:
Hey BalusC

[rml][ feature request] MSN Smilies :S[/rml]
moet kunnen in een topic als dit toch..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1