Ok ik ben behoorlijk scheef en kijk niet naar data, moet ik dus voortaan doen anders loop ik me gek te posten
. Maar er staan posts in het forum die 3 jaar of ouder zijn...waarom staan deze er nog, om het een nieuw leven in te blazen?
Jij wil dat alle posts ouder dan een jaar verwijderd worden of wat? 
Handig ding zo'n search, vooral als er dan geen topics meer zijn om in te zoeken!
Handig ding zo'n search, vooral als er dan geen topics meer zijn om in te zoeken!

Mmm......
Ze blijven bestaan als referentie materiaal. Ouwe posts en topics zijn te herkennen aan een dikgedrukte datum van de posting en een uitroeptekentje (bij de quotes).
Daarnaast is het Quick Reply venster niet zichtbaar, dus redelijk herkenbaar dat je een antiek topic aan 't kicken bent
Ze blijven bestaan als referentie materiaal. Ouwe posts en topics zijn te herkennen aan een dikgedrukte datum van de posting en een uitroeptekentje (bij de quotes).
Daarnaast is het Quick Reply venster niet zichtbaar, dus redelijk herkenbaar dat je een antiek topic aan 't kicken bent
[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 21-09-2004 15:31 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als je de oude topics zo goed met de Search kan terugvinden, dan had je deze vast ook wel kunnen vinden 
zoeken naar "oude topics omhoog kicken" in Lieve Adjes
zoeken naar "oude topics omhoog kicken" in Lieve Adjes
[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 21-09-2004 15:31 ]
Hey BalusC
echt...vergeef me voor mn scheefheid...ik zal er beter op letten, op het moment zit ik hier 10 dingen tegelijk te doen, kunnen mn brains niet tegen denk ik
...:S:S
echt...vergeef me voor mn scheefheid...ik zal er beter op letten, op het moment zit ik hier 10 dingen tegelijk te doen, kunnen mn brains niet tegen denk ik
Dan zie ik maar twee mogelijkhedenBellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:33:
Hey BalusC
echt...vergeef me voor mn scheefheid...ik zal er beter op letten, op het moment zit ik hier 10 dingen tegelijk te doen, kunnen mn brains niet tegen denk ik...:S:S
• Minder dingen tegelijk doen
• Je brains upgraden
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
ff een kleine update:Mr. Liu schreef op 21 september 2004 @ 15:38:
[...]
Dan zie ik maar twee mogelijkheden
• Minder dingen tegelijk doen
• Je brains upgraden
• Niet zoveel MSN'en (Smilies

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik zie GoT als een enorme kennisdatabase. Een soort van encyclopedie en daar scheur je geen bladzijden uit.
http://hawvie.deviantart.com/
Dat niet alleen: een forum als dit is ook een discussieforumHawVer schreef op 21 september 2004 @ 18:48:
Ik zie GoT als een enorme kennisdatabase. Een soort van encyclopedie en daar scheur je geen bladzijden uit.
Da's ons collectief geheugen. Hoe zou jij het vinden wanneer we bij jou alle herinneringen van meer dan één jaar oud wissen?Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:27:
..Maar er staan posts in het forum die 3 jaar of ouder zijn...waarom staan deze er nog, om het een nieuw leven in te blazen?
Vergeet niet dat naast technobabble, problemen, oplossingen e.d. je hier ook met een community van doen hebt, een community met een kleurlijk verleden
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zou het niet erg vinden eigenlijk......geformatteerd brein...een schone leiAbbadon schreef op 21 september 2004 @ 21:30:
[...]
Da's ons collectief geheugen. Hoe zou jij het vinden wanneer we bij jou alle herinneringen van meer dan één jaar oud wissen?
Vergeet niet dat naast technobabble, problemen, oplossingen e.d. je hier ook met een community van doen hebt, een community met een kleurlijk verleden
Dat meen je niet serieus; geen herinneringen is geen ervaringen en dus geen wijsheid. Maar het geeft wel aan waarom je dit topic bent begonnenBellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 23:27:
[...]
Zou het niet erg vinden eigenlijk......geformatteerd brein...een schone lei
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
OCh, de meeste mensen willen wel eens wat ouwers proberen. Een Athlon of zo, of Win98.... en die info hebben we dus ook nog.Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 23:27:
[...]
Zou het niet erg vinden eigenlijk......geformatteerd brein...een schone lei
Ik snap het niet, je hebt toch echt enkele jaren terug leren eten, schrijven, lopen en zindelijk zijn. Wil je werkelijk weer huilend in je broek plassen?
* Delerium denkt dat ervaringen altijd ten goede keren.
Alle oude topics sluiten kan ik wel nog inkomen, zodat er geen mensen topics van 3 jaar geleden zouden kunnen kicken, maar helemaal verwijderen? Nee hoor, helemaal niet nodig
Verwijderd
Interessant onderwerp voor W&L, is iets wel echt gebeurd als het nergens is neergeschreven en niemand het weetAbbadon schreef op 22 september 2004 @ 17:09:
[...]
Dat meen je niet serieus; geen herinneringen is geen ervaringen en dus geen wijsheid. Maar het geeft wel aan waarom je dit topic bent begonnen
Abbadon schreef op 22 september 2004 @ 17:09:
[...]
Dat meen je niet serieus; geen herinneringen is geen ervaringen en dus geen wijsheid. Maar het geeft wel aan waarom je dit topic bent begonnen
Ach, wat is wijsheid. Zei een of andere filosoof uit de oudheid niet 'het enige wat wij weten is dat we niets weten'? En wie zegt dat ervaring wijsheid is? Je kunt toch ook wijsheid hebben zonder ervaring of zonder herinnering?Abbadon schreef op 22 september 2004 @ 17:09:
Nu weer even on-topic: je kunt oude topics vaak makkelijk herkennen doordat de datum dikgedrukt staat en er een waarschuwingsteken bij het replysymbool staat. Je bent niet alleen, het komt vaker voor dat mensen de neiging hebben om op een oud artikel te gaan reageren.Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:27:
Ok ik ben behoorlijk scheef en kijk niet naar data, moet ik dus voortaan doen anders loop ik me gek te posten. Maar er staan posts in het forum die 3 jaar of ouder zijn...waarom staan deze er nog, om het een nieuw leven in te blazen?
offtopic:
Misschien is het tijd voor een nieuwe foolproof-template. Zo eentje waar overal bijstaat 'Weet je zeker dat je dit wilt doen?'.
Misschien is het tijd voor een nieuwe foolproof-template. Zo eentje waar overal bijstaat 'Weet je zeker dat je dit wilt doen?'.
[rml][ feature request] MSN Smilies :S[/rml]Bellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:33:
Hey BalusC
echt...vergeef me voor mn scheefheid...ik zal er beter op letten, op het moment zit ik hier 10 dingen tegelijk te doen, kunnen mn brains niet tegen denk ik...:S:S
moet kunnen in een topic als dit toch..
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Pagina: 1