Toon posts:

Reacties in "Nieuwste Firefox meer dan een miljoen..."

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er worden op dit moment erg hoge scores uitgedeeld, ook dubbelposts staan vrolijk op +2 behulpzaam.

Maar daar gaat dit niet echt over ;)

Het gaat namelijk om mijn reactie En de reacties op mijn reactie. Ik reageer op iemand die suggereert dat Firefox bij een even groot aandeel als IE net zo onveilig zal zijn als IE nu, wat in mijn ogen gewoon niet waar is. Mijn reactie staat op +2 en daar ben ik op zich best tevreden mee.

Er zijn echter een paar mensen die mijn reactie blijkbaar niet goed gelezen hebben of niet (willen) begrijpen, en die staan op +3 inzichtvol, terwijl ze eigenlijk niets toevoegen aan de discussie: Hun punten staan of los van mijn betoog, of zijn er al in meegenomen.
Ach 8)7 Stom van me.

edit:
Nu we toch bezig zijn :P
mijn reactie waarin ik een link naar W3Schools geef met browserstatistieken, staat op +1 overbodig. Hoezo overbodig, het was een reactie op iemand die zich afvroeg hoe het zat met het werkelijke gebruik van FireFox.
Reactie van Parlor Inventor waarin hij zegt dat die informatie niet relevant is omdat die alleen voor W3Schools telt, en dat die een heel andere doelgroep heeft dan gemiddeld. Staat op +3 inzichtvol.

Echter, wat Parlor Inventor zegt is gewoon niet waar, getuige deze quote van de statistiekenpagina van W3Schools:
The statistics above are extracted from W3Schools' log-files, but we are also monitoring other sources around the Internet to assure the quality of these figures
Deze statistieken worden dus ook van andere websitest gehaald.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Rare post heb je, je hebt een stelling en 2 argumenten om je stelling onderuit te halen ipv te ondersteunen. Ik wil gerust goed kijken (als Firefox-users ;)) maar eerst wil ik weten of je pro of anti-M$ bent >:) .

Ik zal die draad straks eens nakijken iig, ik begrijp vooralsnog dat je punt is dat Firefox fundamenteel beter is dan het houtje Touwtje IE dat zowel door de lekke structuur als z'n marktaandeel de Sjaak is.

[edit]
Je url met die browserstats... ik had 'm al gezien maar waarop zijn die browsers gebaseerd? Hoe komt die database aan z'n stats? is dat internetglobal of zijn dat de hits van de visionmaster22" site?

[ Voor 20% gewijzigd door Delerium op 21-09-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook wel weer een typisch draadje. Prijs firefox de hemel in en kraak Internet Explorer maar eens flink af en een hoge score lijkt verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 21 september 2004 @ 15:29:
Rare post heb je, je hebt een stelling en 2 argumenten om je stelling onderuit te halen ipv te ondersteunen. Ik wil gerust goed kijken (als Firefox-users ;)) maar eerst wil ik weten of je pro of anti-M$ bent >:) .
Pro Firefox ;)
Ik zal die draad straks eens nakijken iig, ik begrijp vooralsnog dat je punt is dat Firefox fundamenteel beter is dan het houtje Touwtje IE dat zowel door de lekke structuur als z'n marktaandeel de Sjaak is.
Inderdaad. En dat is een feit. Doordat IE als programma verregaande bevoegdheden heeft, is het veel makkelijker om wat naars met het systeem uit te halen. Althans, zo had ik het begrepen.
[edit]
Je url met die browserstats... ik had 'm al gezien maar waarop zijn die browsers gebaseerd? Hoe komt die database aan z'n stats? is dat internetglobal of zijn dat de hits van de visionmaster22" site?
Het is gebaseerd op W3Schools, en nog wat andere sites, die echter idd niet nader benoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik word behoorlijk woest van die draad. Iedereen die het voor IE opneemt wordt de grond in geboord en de [censuur] die een link opneemt waar IE van crashed ("Ik heb een voorbeeld* gezien waar Internet Explorer gewoon bevriest op geldige CSS.") zet de - nog steeds versieloze - waarschuwing dat dit de link naar die freezer is, pas een halve pagina verder. Tegen die tijd was IE idd gecrashed (ik open altijd alle linkjes, gotta know your enemy), en nu kan ik zes dozijn mods overnieuw gaan uitvoeren.

Even niet, he, dus :(

PM! EDIT! Robin is OK, olé olé :)

offtopic:
En toevallig zit ik momenteel in IE én FF een css-pagina'tje te ontwikkelen - nou, geloof maar niet dat dat FF zo soepel werkt; stukken border die verdwijnen bij het scrollen, de scrollbar die aan- of(!) uitknippert als je ververst, en dan moet je nog blij zijn met de :after want CSS dient je halve pagina te herschrijven omdat die gekken van FF zich zo nodig aan "de" standaard willen houden... Het zijn gewoon allemaal kloteprodukten, en de W3Cspecs zijn kut opgesteld; anders was de &shy niet zo rottig te implementeren.

Hoe moeilijk is het nou :(

[ Voor 19% gewijzigd door Rataplan op 22-09-2004 08:38 . Reden: "creatief met Duits" :P toch maar niet ;) ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb er een platte link van gemaakt zodat mensen niet onbewust op de link klikken en hun IE niet kwijt zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Om even te reageren op de link die IE doet crashen, ik was de poster daarvan en omdat ik op zich had kunnen weten dat er natuurlijk ook nog IE gebruikers zijn op de T.Net frontpage realiseer ik me nu dat het een domme actie van me was. :) Misschien had ik beter een link naar het artikel kunnen plaatsen dat de freeze uitlegt.

Verder natuurlijk ook mijn excuses aan Rataplan en alle anderen die IE gebruikte en die link gevolgd hebben zonder de notitie aan het einde van de post gelezen te hebben. Nu weer vriendjes? :*

Signature

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

pasta schreef op 21 september 2004 @ 23:39:
Misschien had ik beter een link naar het artikel kunnen plaatsen dat de freeze uitlegt.
Dat was duidelijk wat ik verwachtte :) Bovendien open ik vaak eerst één of meer linkjes, om dan pas de post te lezen - wil ik tijdens het lezen dan het gerefereerde artikel inzien, dan staat dat er maar vast. Maar deze keer ging dat dus niet helemaal volgens plan :P
Verder natuurlijk ook mijn excuses aan Rataplan en alle anderen die IE gebruikte en die link gevolgd hebben zonder de notitie aan het einde van de post gelezen te hebben. Nu weer vriendjes? :*
Yes O+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Hier ook nog een firefox draadje met enkele onterechte +3 en +4's.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ben er fff langs gegaan, maar daar stond het nu eerder te laag dan te hoog. Het staat er nu IMO wel redelijk.
Pagina: 1