Toon posts:

Help! Website Blokeren

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik heb even een vraagje hier want ik kan het nergens anders vinden. Ik moet een JAVA of HTML scriptje hebben die alle pagina's blokeerd behalve de gene die ik op geef.

Bijvoobeeld:

Je komt vanaf test.htm en dan een link naar open.htm
dat je dan niet vanuit ietsanders.htm op open.htm kunt komen.

Ik weet het het is geen goeie beveiliging maar ik heb het even nodig voor een website! Ik weet dat het bestaat Refferval ofzoiets alleen ik kan het nergens vinden! Wie o wie kan me helpen! Groeten

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan moet je eens zoeken naar JavaScript oplossingen en zoeken naar een referrer ;)

edit:
Of je kwakt over wat postsletje liefje hieronder post :>

[ Voor 29% gewijzigd door BtM909 op 21-09-2004 14:45 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

code:
1
if ((document.refferer).indexOf("www.bla.nl/test.html") == -1) { history.go(-1); }

[ Voor 10% gewijzigd door André op 21-09-2004 14:43 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Hoi Sietze, en welkom op GoT :)

Lees even [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] door, dan zul je daar tegenkomen dat Webdesign & Graphics gaat over zelf ontwikkelen, en dus geen afhaalbalie is voor kant-en-klare code. Tipje: probeer de volgende keer zelf eerst wat, en als je er dan niet uitkomt kun je hier een topic openen met wat je geprobeerd hebt en waarom dat niet werkte ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.