PSD Webtemplates hoe te gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:23
Ben bezig om een homepage te maken gewoon voor de lol. Nu was ik op het internet aan het zoeken naar templates voor me website en kwam ik PSD (photoshop) webtemplates tegen, nu is mijn vraag wat is de bedoeling van die dingen ok ik open het in photoshop en zie een supermooie webpagina maar ik neem aan dat je links erin kan zetten tekst editen etc maar nergens staat hoe. Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee hoe dit werkt?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Een .psd is gewoon een photoshop bestand waarin alle lagen behouden blijven. (project) Duik eens in wat beginners tutorials voor photoshop om basis van dit pakket onder de knie te krijgen. Bij view/show layers kun je bijvoorbeels zien hoe de template is opgebouwd.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Dan moet je weten hoe Photoshop werkt...dan kun je teksten toevoegen en plaatsjes veranderen en dergelijke. Daarna kun je de image slicen naar bruikbare plaatjes die je weer in een HTML bestand kunt zetten.

Heb je een voorbeeld PSD?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 16:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat PSD-bestand is het complete design, wat je nu zelf moet doen is dat in stukken snijden zodat je het kunt gebruiken om je pagina's mee op te maken. Dat zul je dus zelf moeten doen en dat gaat niet gemakkelijk automatisch helaas. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:23
hier kan je een template download http://glitch.demon.nl/36.zip

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend