Toon posts:

[Toshiba Laptop] Base System-apparaat

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende probleem. Een collega van me heeft een Toshiba S3000-514 laptop (satellite). Het modem wat erin zit is met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen, maar ik krijg nu nog een ander probleem. Er verschijnt steeds een onbekend apparaat genaamd 'Base system-apparaat'. Hier staat een geel uitroepteken voor, want er is geen driver voor. Die kan ik ook nergens vinden. Ik heb het vermoeden dat dit base system-apparaat ook de oorzaak is van het niet werkende modem.
Heeft iemand een idee wat zo'n base system-apparaat is ? We hebben windows (XP Pro) al opnieuw geinstalleerd in de hoop dat dit wat oplost, maar jammer genoeg bleek het niet te helpen.

Iedere hulp is meer dan welkom,

Gr,

André Rotgans

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Over het algemeen levert Toshiba buitengewoon goede driver-ondersteuning en zijn voor de meest obscure apparaten nog wel drivers te vinden. Ik zou daarom als ik jou was gewoon hier eens een kijkje nemen, daar kun je alle beschikbare drivers voor de Toshiba Satellite 3000-514 gewoon downloaden. Ook voor het modem is een aantal drivers beschikbaar. Ik hoop dat je 'm hiermee weer aan de gang kunt krijgen :).

Verwijderd

Topicstarter
Die site ken ik... heb ook de drivers al geinstalleerd (meerdere malen....) maar hij blijft roepen dat de poort bezet is. heel lastig probleem, we komen er niet uit. Denk dat ik maar voor 30 euro een PCMCIA-modempje scoor voor hem :-)