Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
de plaatjes zonder tussenliggende returns / spaties of andere html neerzetten...
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Zet de 2 images in je code onder elkaar en zet de <map> ergens anders (wel voor je img).
En je wist het zelf al
:
En je wist het zelf al
[ Voor 55% gewijzigd door André op 21-09-2004 14:16 ]
Overigens zou ik je map even een andere naam geven.
Hij heet nu "FPMap0". Of het toeval is weet ik niet, maar het doet me heel sterk denken aan FrontPage, en waarschijnlijk legt je leraar die link ook wel
Hij heet nu "FPMap0". Of het toeval is weet ik niet, maar het doet me heel sterk denken aan FrontPage, en waarschijnlijk legt je leraar die link ook wel
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <html> <head> <title>rechts</title> </head> <body background="achtergrond.jpg"> [img]"top.jpg"><map[/img]<!-- --><area href="links.html" shape="rect" coords="157, 4, 221, 32"><!-- --><area href="links.html" shape="rect" coords="225, 3, 309, 36"></map>[img]"menu.jpg"[/img] </body> </html> |
moet werken.
Jij plaats nu commentaar haken om de eventuele witruimtes die door line-breaks zouden ontstaan?
Pagina: 1