[FS2004] AI door andere PC laten genereren ???

Pagina: 1
Acties:

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Topicstarter
Ik heb al op google gezocht maar daar krijg ik steeds allerlei hits mbt online vliegen. Op GoT staat zo'n ongelovelijk groot topic over FS2004, daar heb ik echt al uren in zitten spitten maar daar kom ik verder ook niet echt iets tegen.

Het volgende is het geval:
Ik heb een

PC #1

P4 3GHz @ 3,4 GHz :Y)
1024 MB ram
Maxtor 80 ATA en Maxtor 200 GB SATA
Windows XP Prof SP1
Radeon 9800Pro
Matrox G450 Millenium Dual Head PCI
en nog meer meuk

en ik heb een

PC#2
P4 1,3 GHz
640 MB Ram (RIMM)
Maxtor 120GB ATA
Radeon 9200
met toebehoren

verder hangt er in beide sys's een Gbit LAN adapter met een Cat5E kabeltje ertussen, dus high-speed LAN is geregeld.

Nu wil ik op PC #1 FS2004 gaan spelen, en onder normale omstandigheden heb ik een vrij lage framerate (tussen de 5 - 10) op o.a. EHAM. En tijdens t cruisen rond de 25fps.
Mijn instellingen staan allemaal redelijk hoog (iets boven gemiddeld) ik vlieg met de PMDG 737NG en heb NL2000 scenery geinstalleerd staan. Verder staat het AI-percentage op 100% en zijn er een heleboel extra flightplans en AI-planes van Aardvark, FSP etc geinstalleerd.

Nu was mijn idee om FS2004 te draaien op PC #1 en alle AI traffic (de grote boosdoener in mijn framerateprobleem (ik heb alles al zo'n btje uitgeprobeerd en weet gewoon zeker dat dit het is)) wil ik laten verzorgen door PC #2.
Dus kort samengevat:
PC #2 --> AI traffic (btje als FS-hoer gebruiken dus >:) )
PC #1 --> de rest 8)

Is dit mogelijk ??? En zo ja, hoe... ?
Alvast heel erg bedankt enzo :)

P.S. Had nog het progje AI-bridge gevonden maar die schijnt alleen te werken bij online vliegen icm TCAS systeem.

iets met foto's...

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Topicstarter
nu al twee weken geen reply :'(

ondertussen ben ik zelf wel verder gaan zoeken uiteraard en heb een mailtje gehad van LVHS (luchtvaarhobbyshop)
die vertelden mij dat e.e.a. deels onmogelijk was... maar dat ik door het gebruik van FSUIPC een heel eind kan komen. Nou ben ik er al een poosje mee aan t rommelen geweest, maar ik kom er echt niet uit. Het lukt me niet om de hoofdcomputer contact te laten maken met de FSUIPC op de andere machine.

iets met foto's...

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-12 11:16

Hendal.

Chocolate moose

Vervelend voor je dat je al zolang geen reply hebt ontvangen.

Blijkbaar hebben mensen dan geen oplossing voor je probleem.

Het is wel een interessant idee en ik hoop voor je dat er toch mensen zijn die je erbij kunne helpen.

suc6 :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hendal. op 05-10-2004 15:44 ]

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||