Ik heb al op google gezocht maar daar krijg ik steeds allerlei hits mbt online vliegen. Op GoT staat zo'n ongelovelijk groot topic over FS2004, daar heb ik echt al uren in zitten spitten maar daar kom ik verder ook niet echt iets tegen.
Het volgende is het geval:
Ik heb een
PC #1
P4 3GHz @ 3,4 GHz
1024 MB ram
Maxtor 80 ATA en Maxtor 200 GB SATA
Windows XP Prof SP1
Radeon 9800Pro
Matrox G450 Millenium Dual Head PCI
en nog meer meuk
en ik heb een
PC#2
P4 1,3 GHz
640 MB Ram (RIMM)
Maxtor 120GB ATA
Radeon 9200
met toebehoren
verder hangt er in beide sys's een Gbit LAN adapter met een Cat5E kabeltje ertussen, dus high-speed LAN is geregeld.
Nu wil ik op PC #1 FS2004 gaan spelen, en onder normale omstandigheden heb ik een vrij lage framerate (tussen de 5 - 10) op o.a. EHAM. En tijdens t cruisen rond de 25fps.
Mijn instellingen staan allemaal redelijk hoog (iets boven gemiddeld) ik vlieg met de PMDG 737NG en heb NL2000 scenery geinstalleerd staan. Verder staat het AI-percentage op 100% en zijn er een heleboel extra flightplans en AI-planes van Aardvark, FSP etc geinstalleerd.
Nu was mijn idee om FS2004 te draaien op PC #1 en alle AI traffic (de grote boosdoener in mijn framerateprobleem (ik heb alles al zo'n btje uitgeprobeerd en weet gewoon zeker dat dit het is)) wil ik laten verzorgen door PC #2.
Dus kort samengevat:
PC #2 --> AI traffic (btje als FS-hoer gebruiken dus
)
PC #1 --> de rest
Is dit mogelijk ??? En zo ja, hoe... ?
Alvast heel erg bedankt enzo
P.S. Had nog het progje AI-bridge gevonden maar die schijnt alleen te werken bij online vliegen icm TCAS systeem.
Het volgende is het geval:
Ik heb een
PC #1
P4 3GHz @ 3,4 GHz
1024 MB ram
Maxtor 80 ATA en Maxtor 200 GB SATA
Windows XP Prof SP1
Radeon 9800Pro
Matrox G450 Millenium Dual Head PCI
en nog meer meuk
en ik heb een
PC#2
P4 1,3 GHz
640 MB Ram (RIMM)
Maxtor 120GB ATA
Radeon 9200
met toebehoren
verder hangt er in beide sys's een Gbit LAN adapter met een Cat5E kabeltje ertussen, dus high-speed LAN is geregeld.
Nu wil ik op PC #1 FS2004 gaan spelen, en onder normale omstandigheden heb ik een vrij lage framerate (tussen de 5 - 10) op o.a. EHAM. En tijdens t cruisen rond de 25fps.
Mijn instellingen staan allemaal redelijk hoog (iets boven gemiddeld) ik vlieg met de PMDG 737NG en heb NL2000 scenery geinstalleerd staan. Verder staat het AI-percentage op 100% en zijn er een heleboel extra flightplans en AI-planes van Aardvark, FSP etc geinstalleerd.
Nu was mijn idee om FS2004 te draaien op PC #1 en alle AI traffic (de grote boosdoener in mijn framerateprobleem (ik heb alles al zo'n btje uitgeprobeerd en weet gewoon zeker dat dit het is)) wil ik laten verzorgen door PC #2.
Dus kort samengevat:
PC #2 --> AI traffic (btje als FS-hoer gebruiken dus
PC #1 --> de rest
Is dit mogelijk ??? En zo ja, hoe... ?
Alvast heel erg bedankt enzo
P.S. Had nog het progje AI-bridge gevonden maar die schijnt alleen te werken bij online vliegen icm TCAS systeem.
iets met foto's...