Toon posts:

ellendig geruis wil niet stoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn computer. Ik had laatst besloten om een sblive 1024 aan te schaffen maar nu heb ik de hele tijd ruis tijdens het opstarten van Q3 en als ik een mp3 afspeel en ik minimaliseer iets in de taakbalk dan ruist ie héééél erg. Tijdens cd kopiëren mp3's afspelen heeft juist hezelfde resultaat. Ik heb al win98 en winMe geïnstalleerd geen verandering. Zelfs andere drivers installeren lukte niet, zowel voor mobo als geluidskaart. Maar: Mijn videokaart heeft dezelfde IRQ nl.11 . Ik kan deze niet wijzigen , zelfs niet door de geluidskaart in een ander pci slot te stoppen. Wie kan mij helpen?? Moet ik soms een plug in of zoiets downloaden voor die geluidskaart of bestaat er een speciaal programma waarmee ik die irq kan wijzigen. Ik weet zeker dat het met die IRQ te maken heeft

luckystar mobo via apollo 5mvp3 , amd-k6 2 450@550 mhz, 128 mb, sblive 1024, diamond viper v770 32 mb, modem 56k, scsi kaart scanner, creative 52x, sony 8x 4x 32x

p.s.: het wisselen van boxen had ook geen zin. Bij mijn broertje werkt alles perfect.
ik word gek van dat geruis :(
:'(

Verwijderd

Probeer in het "volume control" van windows eens alles uit te zetten behalve "play control" en "wave/directsound"

daar lag het bij mij aan.
Vooral aan de cd-rom speler

Verwijderd

ja inderdaad bij mij ook (de cdrom) maar ik he er soms zoals nu geen last van en dan bv. een weekje later wel weer een maand last van >:)

dit heeft hier al veel vaker gestaan allemaal met sblive 1024,mij bij ook duseu
dat ligt niet meer aan ons maar aan creative lijkt mij

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Heb je misschien raine erop staan?
Die veroorzaakt ook zaak dit euvel

Oh ja joh!!!