AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450
Mocht je nog een beeldscherm willen aansluiten dan is dat inderdaad mogelijk met een extra videokaart (hoewel ik niet weet hoe het zit met onboard). Zoek alleen even uit of je geen conflicten gaat krijgen met je GF4 en een onboardVGA.
PS. dit hoort in /8
[ Voor 4% gewijzigd door Sequence op 21-09-2004 13:15 ]
kun je een onboard en een apg videoakaart voor dual screen gebruiken ?
what?
Verwijderd
Een Geforce 2 kan maar 1 scherm tegelijkertijd aan. Dus OF VGA OF TV-out. Dit hangt van de chipset op de kaart af. De samenwerking van on-board en andere kaarten is gewoon een kwestie van windows instellingen. Eenmaal de drivers op de PC staan gewoon aanvinken en het is in orde (de schermen naast elkaar, niet klonen dus)
AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450
Verwijderd
Tha Ertenal schreef op 21 september 2004 @ 15:58:
ik had een geforce 4 he.. maarre, als ik nu een tv inplug dan is dat gelijk al een gecloonde? of?!? hoe moet je dat dus instellen??

Ik heb een iets ander model Geforce4 maar bij jou moet het er ongeveer hetzelfde uitzien.
Verwijderd
Tabblad Instellingen
Dan kies je de monitor (1 of 2) en dan de knop Geavanceerd
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Maar kheb nu TVTool gedownload, en daarmee kan ik nu overschakelen van beeldscherm naar TV en weer terug. Alleen een probleempje, want je kan daar ook instellen dat je je beeldscherm gebruikt om te werken, en je tv voor entertainment. Maar dat snap ik nog niet helemaal hoe dat werkt
Alleen een prob. met dit beeldscherm: Het beeld is donker. Dat is eigenlijk altijd al geweest, dus ligt niet aan me pc. Eigenlijk ook nooit iets aan gedaan. Tis ook wel al een verouderde monitor, en kzou niet weten wat voor merk. Bij "Eigenschappen voor Beeldscherm" staat "Standaartbeeldscherm". Op de monitor zelf staat ergens bovenin "M38 ONLD". De resolutie staat op 1024x768, en de kleuren op z'n hoogst (32bits). Wat nu?
Mij lukt het namelijk niet.
what?