Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heey Allemaal, ik wil graag een nieuwe telefoon en dit is wel ongeveer wat ik wil!! Maar ik zit nog met een probleem!! :'(

Ik hoor dat er een Mp3 Speler op zit!! Zit er al een kabeltje bij om Mp3 over te zetten?? Zitten er ook al oordopjes bij??

Ik heb ook gehoord dat er geen stereo geluid op zit of zo?? Dat snap ik nog niet helemaal hoe dat zit!!

Verder is mijn vraag, vinden jullie dit een goeie telefoon?? Ik wil nl een telefoon met Mp3 speler, maar het moet wel een telefoon zijn en niet zo'n gameboy ding als Nokia 3300!!

In ieder geval bedankt!! :)
-----------------------------------------
Groetjes
Poison-Ivy

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

sorry, spreek geen TMF taal..

misschien moet je eens wat minder suiker eten en je vraag nogmaals lezen voordat je op "verstuur bericht" rost..

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Connectiviteit
* Draadloze Bluetooth-technologie
* USB met Pop-Port™
...

Inhoud van het verkooppakket
* Nokia 7610 imaging telefoon
* Compacte RS MMC card (Reduced Size MultiMediaCard) van 64 MB
* Adapter voor MMC
* Li-ion batterij (BL-5C)
* Reislader (ACP-12)
* USB-datakabel (DKU-2)
* Polsriem
* CD-ROM
* Gebruikershandleiding
Staat gewoon op de site van Nokia. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Voutloos op 21-09-2004 12:29 ]

{signature}

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je de FAQ had doorgelezen had je gezien dat je eerst zelf wat moet onderzoek moet doen en als je dan alsnog een topic gaat openen geef dan ook de info waar je allemaal gezocht hebt en wat je gevonden hebt.
Als je de search had gebruikt was je iig dit topic tegengekomen:
[rml]Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1][/rml]

En hier de rest van de zoekresultaten:
http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Zerveza schreef op 21 september 2004 @ 12:25:
sorry, spreek geen TMF taal..

misschien moet je eens wat minder suiker eten en je vraag nogmaals lezen voordat je op "verstuur bericht" rost..
Wat klopt er niet aan dan, ik wil graag weten hoe het zit met die Mp3 speler, kan ik gewoon van mijn pc Mp3 versturen naar de telefoon!! Zit zo'n kabeltje al bij de telefoon? EN hoe het zit met dat stereo geluid! Ik had er een topic over gelezen, maar dat snapte ik niet!!!

[rml][ 7610] MP3 stereo[/rml]

En Wat vinden jullie van de Telefoon?? Is het het waard om deze telefoon te nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op 21 september 2004 @ 12:28:
[...]

Staat gewoon op de site van Nokia. :)
Bedankt :)

Heb ik dan over heen gekeken :)

Maar van die andere topics!! Ik heb daar ook gekeken maar daar kon ik er niks over vinden!! :(

vandaar......

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Ik ben absoluut geen taal-purist, maar ik snap maar de helft van wat je allemaal zegt. Ik kan wel proberen iets te gokken.. maar door de slechte interpunctie en zinsbouw is het met niet duidelijk wat een vraag danwel een opmerking is.

Mja, om toch eens wat constructiefs toe te voegen.

Je kan via de USB kabel gegevens uitwisselen met je PC. Dit zal ook mogelijk zijn via Bluetooth, hiervoor moet je pc echter wel uitgerust zijn met Bluetooth mogelijkheden.

Ik vind die GSM MP3 spelers nooit zo denderend. Je kan er maar een paar mp3`s op zetten en dan is hij vol (64 MB is hooguit een uurtje muziek). Het is een telefoon, daar ga je hem ook voor gebruiken. Na 2 mnd gebruik je MP3 speler niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Zerveza schreef op 21 september 2004 @ 12:39:
Ik ben absoluut geen taal-purist, maar ik snap maar de helft van wat je allemaal zegt. Ik kan wel proberen iets te gokken.. maar door de slechte interpunctie en zinsbouw is het met niet duidelijk wat een vraag danwel een opmerking is.

Mja, om toch eens wat constructiefs toe te voegen.

Je kan via de USB kabel gegevens uitwisselen met je PC. Dit zal ook mogelijk zijn via Bluetooth, hiervoor moet je pc echter wel uitgerust zijn met Bluetooth mogelijkheden.

Ik vind die GSM MP3 spelers nooit zo denderend. Je kan er maar een paar mp3`s op zetten en dan is hij vol (64 MB is hooguit een uurtje muziek). Het is een telefoon, daar ga je hem ook voor gebruiken. Na 2 mnd gebruik je MP3 speler niet meer.
Sorry voor mij taal!!

Bedankt voor je informatie, ik zal er goed over nadenken om hem te kopen!
Misschien nog een raar vraagje, maar zitten er ook oordopjes bij!! Ik zie ze nl niet staan in dat rijtje met accesoires hierboven!! Welk soort oordopjes heb ik dan nodig om de muziek er mee te kunnen beluisteren!!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 12:43:
Misschien nog een raar vraagje, maar zitten er ook oordopjes bij!! Ik zie ze nl niet staan in dat rijtje met accesoires hierboven!! Welk soort oordopjes heb ik dan nodig om de muziek er mee te kunnen beluisteren!!
Staat bij de FAQ in [rml]Stinger666 in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml] onder: 3. Ik zie geen headset in de doos? Hoe dan?

{signature}

Verwijderd

Voutloos schreef op 21 september 2004 @ 12:59:
[...]

Staat bij de FAQ in [rml]Stinger666 in "Het grote Nokia 7610 topic [ deel 1]"[/rml] onder: 3. Ik zie geen headset in de doos? Hoe dan?
Koop gewoon de Orange SPV c500. Stereo geluid, (stereo)headset in de doos, usb kabel in de doos, goedkoper(!) dan de Nokia 7610, kleiner dan de Nokia 7610, en hij kan ook nog eens meer!! (en mijns inziens is hij ook nog stijlvoller). Oja, er zit ook alvast veel meer interngeheugen in dan in de 7610. Ga maar eens naar www.nieuwemobiel.nl en dan vergelijk je deze 2 telefoons.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:10
Voutloos schreef op 21 september 2004 @ 12:59:
[...]

Dank je wel Voutloos!

@ Poison Ivy. Ga eens lekker de FAQ lezen ;) Zowel van GoT als van mn 7610 draad :X

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

volgens mij is inmiddels alles al gezegd :P :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.