Shareaza laat mijn netwerkverbinding crashen

Pagina: 1
Acties:

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
Heel kort en bondig, maar vervelend. Als ik aan het downloaden ga met Shareaza dan gaat het een paar minuten goed maar dan knalt mijn netwerkverbinding eruit. |:(

Iemand enig idee hoe dat kan??

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18
ja idd met de laatste versie ofwel

Check dit en help mee!

• Steph Kai
Uhm 2.0, dat is de versie
Is dat niet het geval met ouwere versies dan?

Edit: Bij 2.1 heb ik hetzelfde probleem

[ Voor 23% gewijzigd door Steph Kai op 21-09-2004 14:15 ]

• Steph Kai
Echt niemand die hier een oplossing voor weet?? Ik vind het namelijk erg jammer dat het niet wil, aangezien torrents dl's leuk werken.
Misschien iemand hier die een goed alternatief weet?

Verwijderd

Als je Windows XP SP2 draait moet je even naar je event log kijken en zoeken naar een 4622 error als je dat hebt is hier de oplossing (en uitleg)

http://www.ozzu.com/ftopic31179.html

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
even de optie om naar het kad netwerk te verbinden uitzetten, dit werkte bij mij ook (emule) met kad liep mijn router steeds vast, uitzetten>opgelost

A wise man's life is based around fuck you

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Steph Kai schreef op 21 september 2004 @ 12:14:
Heel kort en bondig, maar vervelend. Als ik aan het downloaden ga met Shareaza dan gaat het een paar minuten goed maar dan knalt mijn netwerkverbinding eruit. |:(
offtopic:
Heel erg kort en bondig: check de tips in andere topics, geef aan of / wat dit helpt, geef vervolgens meer info in je topic ;) OS/versie/netwerkindeling/aantal verbindingen/etc?

Oftewel: een kort en bondige vraag is niet echt de bedoeling van GoT, je zoekt een antwoord als je er niet al zelf uit komt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Steph Kai
Zwelgje, hoe bedoel je? Kan je even meer uitleg geven over hoe ik dat doe in Shareaza?

Ik heb trouwens OS: XP, Belkin 4port cable/isdn router, en standaard staande externe UPC router.
Pagina: 1