Toon posts:

[IE/FireFox] .gif's zijn niet animated*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijd het probleem dat als ik een .gif file zie, hij niet beweegt. Ik zie alleen de eerste frame en zo blijft het. Ik heb dit probleem in internet explorer maar ook in mozilla firefox. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Thanx
Bas

Verwijderd

in IE 6 : Extra -> Opties -> tabblad "Geavanceerd" -> optie "Animaties op webpagina's afspelen"

Misschien dat er ergens ook zo'n optie in firefox zit.

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Heb je toevallig een firewall?. Ik weet dat bijvoorbeeld zonealarm gif's blocked. Dus dit moet je ff uitzetten. dit doe je bij zonealarm bij privacy, custom.

Verwijderd

Topicstarter
het rare is dat ik dat al geprobeerd heb. Dat staat nu aangevinkt en nog steeds zijn mijn gifs niet meer dan niet-beweegende plaatjes....
Nog andere ideeen misschien?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

.gif's zijn niet animated!!!
offtopic:
Schreeuw niet zo!!!! Het is geen ramp!!!! ;) Oftewel: ik haal wat !!!! uit je topictitel en zet browsers er in.

Firewall, virusscanner, popupblocker etc, overgelopen cache, proxy. Check die zaken even.

edit:

Waarschijnlijk niet relevant, maar toch: welk OS en welke browser versies? Idem: heb je genoeg intern geheugen?

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 21-09-2004 12:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ah onwijs bedankt!

het lag aan m'n zonealarm firewall settings...
gifs doen het nu allemaal prima!
thanx

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 12:13:
het rare is dat ik dat al geprobeerd heb. Dat staat nu aangevinkt en nog steeds zijn mijn gifs niet meer dan niet-beweegende plaatjes....
Nog andere ideeen misschien?
Die firewall is een goede die al genoemd is. Heb hetzelfde ook een keertje gehad met een norton firewall :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het blijft een gare optie van die firewalls. Ik moet het eerste security leak nog tegenkomen dat wordt veroorzaakt door het feit dat de GIF file animeert :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 11:33

Maasluip

Kabbelend watertje

Tot afgelopen week had je ook de eerste security leak tegen moeten komen die optreedt van het tonen van jpegjes. :P

Signatures zijn voor boomers.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Spider.007 schreef op 22 september 2004 @ 11:55:
Het blijft een gare optie van die firewalls. Ik moet het eerste security leak nog tegenkomen dat wordt veroorzaakt door het feit dat de GIF file animeert :)
Zo te zien worden die gifjes niet geblokt, maar herschreven zodat het 100% geldige gifjes zijn. En dan moet zo'n firewall natuurlijk wel met animated gifjes overweg kunnen - quod non, blijkbaar.

Of zo'n optie nuttig is? [google=gif vulnerability] - lees en huiver ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1